21-02-2011, 19:35
Człowieku, moi klienci kontaktujący się ze mną mailowo zawsze uzyskują odpowiedź na maila. Przez wzgląd na liczne podróże i przebywanie poza zasięgiem faktycznie z kontaktem telefonicznym bywa różnie. Ostatecznie zapytania handlowe, zamówienia, i potwierdzenia wysyłki są wysyłane mailowo. Jeśli coś poszło nie tak, a jesteśmy tylko ludźmi, to dobrze jest o tym napisać w mailu do sprzedawcy. Załatwić sprawę po męsku, konkretnie i definitywnie, a nie pisać w wielu wątkach o swoim niezadowoleniu. Sklep prowadzi handel przez stronę, przez allegro i nie zależy mi na smrodzie tylko na zadowolonych klientach. Zapraszam na maila. Jeśli kwota pobrania jest w istocie inna zawsze można nie przyjąć paczki, wróciłaby do mnie, a ja w przypadku mojej winy z pewnoscią wysłałbym ekspresem kurierskim paczkę właściwie opisaną.
Serdecznie pozdrawiam
-------------------------------------------
Barnaba
Serdecznie pozdrawiam
-------------------------------------------
Barnaba