12-11-2007, 09:18
właśnie rynek wytworzył w przeciwieństwie do koncepcji Hamisha takie myślenie jak Twoje. nie ma to nic wspólnego z ewolucją językową a jedynie z marketingiem.
wąska grupa nie oznacza że nie ma ona racji- przykład prosty z historii- ilu Niemców uważało że Hitler jest zły? 5%? też nie mieli racji?
przymierzaj sobie nawet skórę jaka i mów że to bałwan. rób co Ci pasuje ale nie kłóć się z faktami.
żegnam pana Perłę. życzę powodzenia w dalszym zdobywaniu wiedzy.
wąska grupa nie oznacza że nie ma ona racji- przykład prosty z historii- ilu Niemców uważało że Hitler jest zły? 5%? też nie mieli racji?
przymierzaj sobie nawet skórę jaka i mów że to bałwan. rób co Ci pasuje ale nie kłóć się z faktami.
żegnam pana Perłę. życzę powodzenia w dalszym zdobywaniu wiedzy.