22-02-2006, 17:58
Dziku!
Przecież wiesz, że z marketingowego punktu widzenia ortalion z polarem to porażka. A jak maż texy, szmexy, i duże napisy EXTREME to od razu wskaźniki rosną. Po za tym w ludziach jest głębka potrzeba wiary w cuda. To że nogawkami wylewa się pot po podejściu w lipcu w Gore to jedno, a że ''cudownie oddycha'' to drugie. Jak taki potentat będzie sprzedawał coś takiego jak Montane Extreme smock? kolory: czrewony, czarny, oliwkowy, wygląda jak smata wyciągnięta ze śmietnika. Porażka.
Pozdrawiam
p.s
zbieram kasę na RAB-a
-------------------------------------------
pim
Przecież wiesz, że z marketingowego punktu widzenia ortalion z polarem to porażka. A jak maż texy, szmexy, i duże napisy EXTREME to od razu wskaźniki rosną. Po za tym w ludziach jest głębka potrzeba wiary w cuda. To że nogawkami wylewa się pot po podejściu w lipcu w Gore to jedno, a że ''cudownie oddycha'' to drugie. Jak taki potentat będzie sprzedawał coś takiego jak Montane Extreme smock? kolory: czrewony, czarny, oliwkowy, wygląda jak smata wyciągnięta ze śmietnika. Porażka.
Pozdrawiam
p.s
zbieram kasę na RAB-a
-------------------------------------------
pim