04-09-2007, 15:01
Czesc. Półtora roku temu kupilem okulary (oprawki + szkła) w Vision Express firmy You's- 2 lata gwarancji. Po czyszczeniu profesjonalnym w ultradźwiekach zeszła w nich farba a po tygodniu od zmiany szkieł odpadł zausznik.
Niestety po 14 dniach (tyle trzeba czekać żeby rzeczoznawca ocenił czy reklamacja jest wazna) chodzenia jak ślepiec i męczenia oczu odpowiedź była negatywna, gdyż to nie jest wada produkcyjna. I zostałem z niczym, tzn. z połamanymi oprawkami w ręku. Obsługa mi powiedziała, że nic nie da się zrobić. Po co więc 2 letnia reklamacja, jeśli zausznik mi się złamał w ręku( po podniesieniu okularów do góry) i została negatywnie rozpatrzona.
Nikomu nie polecam tej firmy, ani You's ani Vision Express, są drodzy zdzierają za szkła, które i tak mogę wyrzucić tydzień po zakupie, bo w inne oprawki nie wejdą rzecz jasna.
Fatalna obsługa. Musiałem to tutaj napisać, żeby nikt nie czuł się tak rozczarowany i zdenerwowany jak ja, zwłaszcza że dałemza ta przyjemność prawie 800zł, które moge teraz wyrzucić do kosza, lub ew. zamówić nowy zausznik za 1/3 wartości okularów, co oczywiście nie wchodzi w grę bo powłoka galwaniczna sama odpada i już nie chcę mieć nigdy do czynienia z tą firmą.
Pozdrawiam.
-------------------------------------------
T
Niestety po 14 dniach (tyle trzeba czekać żeby rzeczoznawca ocenił czy reklamacja jest wazna) chodzenia jak ślepiec i męczenia oczu odpowiedź była negatywna, gdyż to nie jest wada produkcyjna. I zostałem z niczym, tzn. z połamanymi oprawkami w ręku. Obsługa mi powiedziała, że nic nie da się zrobić. Po co więc 2 letnia reklamacja, jeśli zausznik mi się złamał w ręku( po podniesieniu okularów do góry) i została negatywnie rozpatrzona.
Nikomu nie polecam tej firmy, ani You's ani Vision Express, są drodzy zdzierają za szkła, które i tak mogę wyrzucić tydzień po zakupie, bo w inne oprawki nie wejdą rzecz jasna.
Fatalna obsługa. Musiałem to tutaj napisać, żeby nikt nie czuł się tak rozczarowany i zdenerwowany jak ja, zwłaszcza że dałemza ta przyjemność prawie 800zł, które moge teraz wyrzucić do kosza, lub ew. zamówić nowy zausznik za 1/3 wartości okularów, co oczywiście nie wchodzi w grę bo powłoka galwaniczna sama odpada i już nie chcę mieć nigdy do czynienia z tą firmą.
Pozdrawiam.
-------------------------------------------
T