06-12-2016, 14:41
Możesz przystać lub upierać się przy swoim, dowodząc, że 10 cm to jest bardzo dużo i jest to jawna niezgodność towaru z opisem. Bo gdybyś chciał 10 cm krótszy, to byś wybrał inną aukcję z innym modelem namiotu, który jest 10 cm krótszy.
Gdy spór jest eskalowany to strony tak właściwie już niewiele mają do powiedzenia. Wszystkie dowody i racje powinny być już przedstawione. Ali podejmie decyzję wg swojego uznania. Ale... raczej już nie zejdzie poniżej tej zaoferowanej kwoty, bo okazaliby się nieprofesjonalni.
Możesz:
1. oświadczyć, że chcesz zwrócić towar ale na koszt sprzedającego, bo ze swojej winy wysłał Ci towar nie odpowiadający parametrami (chyba, że pasuje Ci ponieść koszt wysyłki)
2. zażądać większej kwoty zwrotu
Gdy spór jest eskalowany to strony tak właściwie już niewiele mają do powiedzenia. Wszystkie dowody i racje powinny być już przedstawione. Ali podejmie decyzję wg swojego uznania. Ale... raczej już nie zejdzie poniżej tej zaoferowanej kwoty, bo okazaliby się nieprofesjonalni.
Możesz:
1. oświadczyć, że chcesz zwrócić towar ale na koszt sprzedającego, bo ze swojej winy wysłał Ci towar nie odpowiadający parametrami (chyba, że pasuje Ci ponieść koszt wysyłki)
2. zażądać większej kwoty zwrotu