16-03-2006, 11:57
Walter >> ciekawe porownanie 'kola z gorala do wyscigowki' :-)
Po 2 tygodniach w Karkonoszach i Izerach, w bardzo roznych warunkach, moge powiedziec, ze krawedzie sa przydatne - narty bardzo fajnie sie prowadzi, duzo lepiej zachowuja sie na zmrozonym sniegu i zabezpieczaja przy slalomie w lesie. Dodatkowo lekko usztywniaja narte, wiec nie uginaja sie tak bardzo pod butem przy zakladaniu sladu na miekkim sniegu.
Krawedzie sa na 3/4 dlugosci a narty sa niewiele ciezsze od moich biegowek (ok. 2 kg obie).
Jezdzilem tez po przygotowanych trasach, klasyk - zadnych problemow, lyzwa tez sie da, ale nie jest to moja specjalnosc i szybko sie mecze.
Z drugiej strony pare zalet tych nart, jak latwiejsze manewrowanie, wynika pewnie z szerszych wiazan i sztywniejszych butow BC.
BTW - mam dwie wyscigowki, jedna typowa szybka maszyna, a druga przerobiona na turystyczna - blotniki, swiatla, szersze opony, mocniejsze kola i bagazniki przod tyl.
Po 2 tygodniach w Karkonoszach i Izerach, w bardzo roznych warunkach, moge powiedziec, ze krawedzie sa przydatne - narty bardzo fajnie sie prowadzi, duzo lepiej zachowuja sie na zmrozonym sniegu i zabezpieczaja przy slalomie w lesie. Dodatkowo lekko usztywniaja narte, wiec nie uginaja sie tak bardzo pod butem przy zakladaniu sladu na miekkim sniegu.
Krawedzie sa na 3/4 dlugosci a narty sa niewiele ciezsze od moich biegowek (ok. 2 kg obie).
Jezdzilem tez po przygotowanych trasach, klasyk - zadnych problemow, lyzwa tez sie da, ale nie jest to moja specjalnosc i szybko sie mecze.
Z drugiej strony pare zalet tych nart, jak latwiejsze manewrowanie, wynika pewnie z szerszych wiazan i sztywniejszych butow BC.
BTW - mam dwie wyscigowki, jedna typowa szybka maszyna, a druga przerobiona na turystyczna - blotniki, swiatla, szersze opony, mocniejsze kola i bagazniki przod tyl.