01-04-2017, 16:25
A ja tutaj dziś opiszę jak wygląda proces zakupu towarów w sklepie internetowym HiMountain.
19.03.2017 (niedziela) złożyłem zamówienie. Jednocześnie zapłaciłem poprzez DotPay. Czyli kasa była od razu na koncie sklepu. W ten sam dzień dostałem maila że opłacone i że zamówienie jest jak to nazwali ''utworzone''.
Jako że nic się nie działo w sprawie w środę 22.03.2017 napisałem do nich maila z zapytaniem o moje zamówienie. Oczywiście na maila nawet nikt nie odpisał.
W piątek 24.03.2017 zadzwoniłem do sklepu. O dziwo odebrała telefon jakaś Pani. Na pytanie moje czy ktoś u was czyta i odpisuje maile powiedziała że owszem ale nie w tym tygodniu bo człowiek który się tym zajmuje jest na zwolnieniu.
Zapytałem o termin realizacji swojego zamówienia. Poinformowano mnie że w poniedziałek , wtorek (tj. 27-28.03) powinienem je otrzymać. Nie mają na stanie i czekają na dostawę z magazynu. Minął poniedziałek, wtorek i mamy sobotę. Jutro jest niedziela i pewnie też nie dostanę.
Tak mniej więcej wygląda zakup towarów w HiMontain (sklep internetowy w Katowicach). Piszę na co się trzeba przygotować gdyby przyszło komuś do głowy tam zamawiać...
Oczywiście na witrynie internetowej ani słowa nie było o tym że na ten towar trzeba dłużej oczekiwać. Że jest na zamówienie. Ani słowa o tym że nie mają na magazynie. Natomiast w regulaminie mają że realizacja zamówienia to maksymalnie 14 dni.
Mają też taki punkt: '' W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia. ''
Tak czy inaczej termin mija jutro czyli w niedzielę.
---
Edytowany: 2017-04-01 17:26:49
-------------------------------------------
JAca
19.03.2017 (niedziela) złożyłem zamówienie. Jednocześnie zapłaciłem poprzez DotPay. Czyli kasa była od razu na koncie sklepu. W ten sam dzień dostałem maila że opłacone i że zamówienie jest jak to nazwali ''utworzone''.
Jako że nic się nie działo w sprawie w środę 22.03.2017 napisałem do nich maila z zapytaniem o moje zamówienie. Oczywiście na maila nawet nikt nie odpisał.
W piątek 24.03.2017 zadzwoniłem do sklepu. O dziwo odebrała telefon jakaś Pani. Na pytanie moje czy ktoś u was czyta i odpisuje maile powiedziała że owszem ale nie w tym tygodniu bo człowiek który się tym zajmuje jest na zwolnieniu.
Zapytałem o termin realizacji swojego zamówienia. Poinformowano mnie że w poniedziałek , wtorek (tj. 27-28.03) powinienem je otrzymać. Nie mają na stanie i czekają na dostawę z magazynu. Minął poniedziałek, wtorek i mamy sobotę. Jutro jest niedziela i pewnie też nie dostanę.
Tak mniej więcej wygląda zakup towarów w HiMontain (sklep internetowy w Katowicach). Piszę na co się trzeba przygotować gdyby przyszło komuś do głowy tam zamawiać...
Oczywiście na witrynie internetowej ani słowa nie było o tym że na ten towar trzeba dłużej oczekiwać. Że jest na zamówienie. Ani słowa o tym że nie mają na magazynie. Natomiast w regulaminie mają że realizacja zamówienia to maksymalnie 14 dni.
Mają też taki punkt: '' W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta potwierdzenia zamówienia. ''
Tak czy inaczej termin mija jutro czyli w niedzielę.
---
Edytowany: 2017-04-01 17:26:49
-------------------------------------------
JAca