05-04-2015, 12:12
@Ern.
Kupowalem w asolo-summit buty.
jakość obslugi , czas, itp.... w moim przypadku rewelacja.
Opiszę całą sytuację:
W lutym zeszlego roku kupilem buty. Zapłaciłem , po 2-3 dniach przesylka była u mnie. Okazało się, że buty są za duże. Zadzwoniłem , żeby umówić się w sprawie wymiany , ale ponieważ nie spieszyło mi się , ktoś w sklepie zaproponował ,że jeden z obslugi , (będący z Krakowa), jadąc do domu za jakiś tydzień przywiezie je osobiście ,tak zebym uniknął dodatkowych kosztów.
W życiu nie spotkałem się z podobnym podejściem do klienta.
Nie wiem jak w razie czego jest z reklamacjami. Mam nadzieję nigdy nie mieć powodów do sprawdzenia.
-------------------------------------------
grzesiek
Kupowalem w asolo-summit buty.
jakość obslugi , czas, itp.... w moim przypadku rewelacja.
Opiszę całą sytuację:
W lutym zeszlego roku kupilem buty. Zapłaciłem , po 2-3 dniach przesylka była u mnie. Okazało się, że buty są za duże. Zadzwoniłem , żeby umówić się w sprawie wymiany , ale ponieważ nie spieszyło mi się , ktoś w sklepie zaproponował ,że jeden z obslugi , (będący z Krakowa), jadąc do domu za jakiś tydzień przywiezie je osobiście ,tak zebym uniknął dodatkowych kosztów.
W życiu nie spotkałem się z podobnym podejściem do klienta.
Nie wiem jak w razie czego jest z reklamacjami. Mam nadzieję nigdy nie mieć powodów do sprawdzenia.
-------------------------------------------
grzesiek