21-08-2014, 10:35
Witam wszystkich oszukanych przez Sklep TURYSTA tudzież Sp. EBRO. Padłam ofiara tych oszustów 29 kwietnia 2014 roku kupując przez strone internetową sklepu pare butów AKU. Oczywiście zapewniano mnie o jej dostępności potem twierdzono ze nie otrzymali przelewu mimo ze wysłałam potwierdzenia na maila, historia taka sama jak w większości oszukanych- do dziś nie otrzymałam ani zwrotu wpłaty ani butów.
Moi drodzy oszukani oto co należy zrobić aby odzyskać swoje pieniądze/ Sp. EBRO wreszcie przestała oszukiwać swoich klientów:
1. Wysłać z potwierdzeniem odbioru wezwanie do wydania towaru
2. Wysłać z potwierdzeniem odbioru odstąpienie od umowy (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
3. Zgłosić sprawę Rzecznikowi Konsumenta właściwemu dla waszego miejsca zamieszkania, oczywiście dostarczyć wszelką potrzebna dokumentację typu kopie pism i potwierdzeń dostarczenia, printscreen ze strony z zamówieniem i potwierdzenie przelewu(jeśli ww. nie przyniosło skutków)
4. Zgłosić zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na najbliższym sobie komisariacie policji z kompletem dokumentów jak u Rzecznika (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
5. Równolegle napisać wniosek o mediację (strona internetowa Inspekcji Handlowej w Lublinie: http://www.ihlublin.pl/poradnictwo_mediacja.html);
zawiadomienie w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Lublinie: http://www.ukslublin.bip.lublin.pl/index...p0=&p1=&p2=
Adres: Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin;
oraz najważniejsze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w prokuraturze właściwej dla swojego miejsca zamieszkania i jednocześnie uruchomić drogę cywilną - wnieść pozew o zapłatę taki pozew powinien pomóc napisac Rzecznik Konsumenta który prowadzi waszą sprawę.
Jeśli przynajmniej połowa oszukanych podejmie takie właśnie kroki to na pewno uda nam się coś zdziałać, jak to mówią w kupie raźniej. A pozew zbiorowy nie wchodzi w grę to zbyt młody instrument dla naszego kraju:/
-------------------------------------------
justynakasjaniuk
Moi drodzy oszukani oto co należy zrobić aby odzyskać swoje pieniądze/ Sp. EBRO wreszcie przestała oszukiwać swoich klientów:
1. Wysłać z potwierdzeniem odbioru wezwanie do wydania towaru
2. Wysłać z potwierdzeniem odbioru odstąpienie od umowy (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
3. Zgłosić sprawę Rzecznikowi Konsumenta właściwemu dla waszego miejsca zamieszkania, oczywiście dostarczyć wszelką potrzebna dokumentację typu kopie pism i potwierdzeń dostarczenia, printscreen ze strony z zamówieniem i potwierdzenie przelewu(jeśli ww. nie przyniosło skutków)
4. Zgłosić zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa na najbliższym sobie komisariacie policji z kompletem dokumentów jak u Rzecznika (jeśli ww. nie przyniosło skutków)
5. Równolegle napisać wniosek o mediację (strona internetowa Inspekcji Handlowej w Lublinie: http://www.ihlublin.pl/poradnictwo_mediacja.html);
zawiadomienie w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Lublinie: http://www.ukslublin.bip.lublin.pl/index...p0=&p1=&p2=
Adres: Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin;
oraz najważniejsze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa w prokuraturze właściwej dla swojego miejsca zamieszkania i jednocześnie uruchomić drogę cywilną - wnieść pozew o zapłatę taki pozew powinien pomóc napisac Rzecznik Konsumenta który prowadzi waszą sprawę.
Jeśli przynajmniej połowa oszukanych podejmie takie właśnie kroki to na pewno uda nam się coś zdziałać, jak to mówią w kupie raźniej. A pozew zbiorowy nie wchodzi w grę to zbyt młody instrument dla naszego kraju:/
-------------------------------------------
justynakasjaniuk