22-04-2014, 00:17
Mimo dotychczasowej miłej współpracy ze skalnikiem chyba właśnie dokonałam u nich ostatnich zakupów.
Na początku miesiąca opłaciłam zamówienie, po paru dniach dotarła do mnie przesyłka- jednak nie moja. Następnego dnia poinformowałam o tym sklep [sobota]. Kurier miał we wtorek przywieźć moją paczkę i odebrać pomyloną. Tego dnia paczka nie dotarła. Po kontakcie telefonicznym ustaliłam, że paczka do mnie nie została jeszcze wysłana i następnego dnia ktoś odbierze czyjąś. W związku z obsuwą czasową poprosiłam o zamianę jednej rzeczy z paczki na inne. Kurier pojawił się, w czwartek dotarła też moja paczka- z niekompletną zawartością. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam informację, że brakujące przedmioty powinny dotrzeć zaraz po świętach. Nadal czekam na przesyłkę. Nie rozumiem takiej polityki sklepu, do tej pory zawsze zakupy były bezproblemowe.
Ku przestrodze wszystkim, którym zależy na czasie.
Na początku miesiąca opłaciłam zamówienie, po paru dniach dotarła do mnie przesyłka- jednak nie moja. Następnego dnia poinformowałam o tym sklep [sobota]. Kurier miał we wtorek przywieźć moją paczkę i odebrać pomyloną. Tego dnia paczka nie dotarła. Po kontakcie telefonicznym ustaliłam, że paczka do mnie nie została jeszcze wysłana i następnego dnia ktoś odbierze czyjąś. W związku z obsuwą czasową poprosiłam o zamianę jednej rzeczy z paczki na inne. Kurier pojawił się, w czwartek dotarła też moja paczka- z niekompletną zawartością. Po kontakcie telefonicznym uzyskałam informację, że brakujące przedmioty powinny dotrzeć zaraz po świętach. Nadal czekam na przesyłkę. Nie rozumiem takiej polityki sklepu, do tej pory zawsze zakupy były bezproblemowe.
Ku przestrodze wszystkim, którym zależy na czasie.