26-11-2013, 09:48
Witam!
Również polecam trzymać się z daleka od sklepu Ebro Turysta z Lublina ze względu na brak kontaktu . W wakacje kupowałem od nich namiot, zamówienie zrealizowane na cacy, szybciutko, ale okazało się, że namiot był wadliwy (zardzewiały łączniki stelaża). Odesłałem towar żądając reklamacji na podstawie Ustawy Konsumenckiej. Po miesiącu dostałem nowy namiot, ale... inny... Trójwejściowy Goltand IV stał się namiotem jednowejściowym. Nie dołączono też podłogi do przedsionka, która sama jest wyceniana na około 100 zł. Napisałem pismo, w którym pytałem czy to aby nie pomyłka (poźniej z sieci dowiedziałem się, że producent zmienił wzór), ale pozostało bez echa. Spakowałem namiot i wysłałem ze stosownym pismem 24 października. Do chwili obecnej cisza. Dziś wysłałem maila z ponagleniem, ale nie spodziewam się odpowiedzi. Za dwa tygodnie trzeba będzie wejść na drogę prawną.
Poraża brak kontaktu - wysłali inny produkt bez pytania - gdyby przed wysłaniem ustalili coś ze mną, zwrócili część kasy, to by nie było problemu. Interakcja ze sklepem zerowa. Na szczęście odbierają polecone za potwierdzeniem odbioru, więc wiem, że ktoś tam żyje...
-------------------------------------------
Similas
Również polecam trzymać się z daleka od sklepu Ebro Turysta z Lublina ze względu na brak kontaktu . W wakacje kupowałem od nich namiot, zamówienie zrealizowane na cacy, szybciutko, ale okazało się, że namiot był wadliwy (zardzewiały łączniki stelaża). Odesłałem towar żądając reklamacji na podstawie Ustawy Konsumenckiej. Po miesiącu dostałem nowy namiot, ale... inny... Trójwejściowy Goltand IV stał się namiotem jednowejściowym. Nie dołączono też podłogi do przedsionka, która sama jest wyceniana na około 100 zł. Napisałem pismo, w którym pytałem czy to aby nie pomyłka (poźniej z sieci dowiedziałem się, że producent zmienił wzór), ale pozostało bez echa. Spakowałem namiot i wysłałem ze stosownym pismem 24 października. Do chwili obecnej cisza. Dziś wysłałem maila z ponagleniem, ale nie spodziewam się odpowiedzi. Za dwa tygodnie trzeba będzie wejść na drogę prawną.
Poraża brak kontaktu - wysłali inny produkt bez pytania - gdyby przed wysłaniem ustalili coś ze mną, zwrócili część kasy, to by nie było problemu. Interakcja ze sklepem zerowa. Na szczęście odbierają polecone za potwierdzeniem odbioru, więc wiem, że ktoś tam żyje...
-------------------------------------------
Similas