22-03-2012, 09:01
saleup.pl
fajne ceny, trochę dziwna idea, szybka realizacja, ale... no właśnie, kompetencji zero! dostałem wadliwy fabrycznie produkt. zgłosiłem to sprzedawcy. odpowiedź jaką dostałem zmroziła mi krew w żyłach. ogólnie można ją skrócić do ''tak chyba powinno być''. szybki kontakt z dystrybutorem marki (tu brawa dla Namaste) i wiem, że to wada, a nie że tak ''chyba'' powinno być. minęły 4 dni od zgłoszenia problemu. nie otrzymałem żadnej informacji typu ''odbieramy, wysyłamy nowy'' itd. dystrybutor wymieni produkt, bez mrugnięcia okiem. wysyłam na swój koszt. i nie chodzi mi tutaj by lać się żurem i oskarżać ekipę z saleup.pl Oni nie wiedzieli, że sprzedają wadliwy towar. Natomiast dalsze ich zachowani i podejście do klienta zasługuje na piętnowanie.
EDYTA: chodzi o produkt CAMP, konkretnie kask
---
Edytowany: 2012-03-22 09:27:58
fajne ceny, trochę dziwna idea, szybka realizacja, ale... no właśnie, kompetencji zero! dostałem wadliwy fabrycznie produkt. zgłosiłem to sprzedawcy. odpowiedź jaką dostałem zmroziła mi krew w żyłach. ogólnie można ją skrócić do ''tak chyba powinno być''. szybki kontakt z dystrybutorem marki (tu brawa dla Namaste) i wiem, że to wada, a nie że tak ''chyba'' powinno być. minęły 4 dni od zgłoszenia problemu. nie otrzymałem żadnej informacji typu ''odbieramy, wysyłamy nowy'' itd. dystrybutor wymieni produkt, bez mrugnięcia okiem. wysyłam na swój koszt. i nie chodzi mi tutaj by lać się żurem i oskarżać ekipę z saleup.pl Oni nie wiedzieli, że sprzedają wadliwy towar. Natomiast dalsze ich zachowani i podejście do klienta zasługuje na piętnowanie.
EDYTA: chodzi o produkt CAMP, konkretnie kask
---
Edytowany: 2012-03-22 09:27:58