22-01-2015, 00:11
przyznam że pierwszy raz jest taka sytuacja - ale możliwe że jest to spowodowane nowymi osobami w firmie- rozmawiałem z Alpamayo że mają nowe osoby w Zajo odpowiedzialne za sklep internetowy.
A co do przesyłek to niestety nie idą tak szybko - minimum jest 3-4 dni.
Gdyby nie dotarły piszcie mi na e-maila będę się z nimi kontaktował.
Gdybyście dalej nie mieli info o zamówieniach - napiszcie po angielsku e-maila z prośba o numer przewozowy paczki waszego zamówienia na zajo@zajo.net
Problemy z czasem są spowodowane tym że poszczególne zamówienia nie idą z ich głównej siedziby a ze sklepów, czy muszą być skompletowane.
---
Edytowany: 2015-01-22 18:35:14
-------------------------------------------
sprzedawca HiM'a Rzeszów
A co do przesyłek to niestety nie idą tak szybko - minimum jest 3-4 dni.
Gdyby nie dotarły piszcie mi na e-maila będę się z nimi kontaktował.
Gdybyście dalej nie mieli info o zamówieniach - napiszcie po angielsku e-maila z prośba o numer przewozowy paczki waszego zamówienia na zajo@zajo.net
Problemy z czasem są spowodowane tym że poszczególne zamówienia nie idą z ich głównej siedziby a ze sklepów, czy muszą być skompletowane.
---
Edytowany: 2015-01-22 18:35:14
-------------------------------------------
sprzedawca HiM'a Rzeszów
Doradca ds. sklepu internetowego Mammut Polska, absolwent Turystyki i Rekreacji