04-02-2024, 17:54
Miałem kilka razy taką sytuację na aliexpress, kiedy po jakimś czasie (powiedzmy pół roku) od zakupu urządzenie przestawało działać. Czy Aliexpress wciąż pomoże? Chyba jednak nie?
Z kolei z rok temu kupowałem śpiwór. Okazał się nie do końca zgodny z ofertą (niewłaściwy pokrowiec). Założyłem spór. Sprzedający bardzo nalegał na wycofanie sporu i zarzekał się, że dośle właściwy pokrowiec. Skargę wycofaľem, pokrowca nigdy nie otrzymałem. Chyba nie ma możliwości, żeby w takiej sytuacji (tzn. po pewnym czasie) wystawić sprzedawcy negatywną ocenę
Z kolei z rok temu kupowałem śpiwór. Okazał się nie do końca zgodny z ofertą (niewłaściwy pokrowiec). Założyłem spór. Sprzedający bardzo nalegał na wycofanie sporu i zarzekał się, że dośle właściwy pokrowiec. Skargę wycofaľem, pokrowca nigdy nie otrzymałem. Chyba nie ma możliwości, żeby w takiej sytuacji (tzn. po pewnym czasie) wystawić sprzedawcy negatywną ocenę