01-02-2024, 19:01
Pani ma pojęcie. Ale na polecenie przełożonych ma klientów tam gdzie pan majster ma ich w d...
Ustawa mocno poprawiająca prawa konsumentów pojawiła się jakieś 28-30 lat temu. Plus kolejne kosmetyczne zmiany.
Są firmy stające frontem do klienta i firmy pokazujące mu odsłoniętą tylną dolną część ciała. Komu chce się iść do sądu? 5% klientów? Na tej niechęci już firma zarabia. Biznes is biznes.
Swoją drogą ochrona na Aliexpress też jest o kant d... rozbić. Jak sprzedawca jest cwany to pozamiatane. Ostatnio miałem kilka (!) kupionych bubli (lub inaczej - odpadów poprzemysłowych). No i pozamiatane. Ani towaru, ani kasy, ani pomocy od administracji. Więc majfrendom już podziękowałem za współpracę. Wolę kupić już 2 razy drożej w Polsce z dostawą za 2 dni i ochroną klienta niż u oszustów z ChRL z dostawą za 4-6 tygodni.
O dziwo ten sam towar sprzedawany u nas ma prawdziwe parametry, a u oszustów z 5 razy lepsze.
Ustawa mocno poprawiająca prawa konsumentów pojawiła się jakieś 28-30 lat temu. Plus kolejne kosmetyczne zmiany.
Są firmy stające frontem do klienta i firmy pokazujące mu odsłoniętą tylną dolną część ciała. Komu chce się iść do sądu? 5% klientów? Na tej niechęci już firma zarabia. Biznes is biznes.
Swoją drogą ochrona na Aliexpress też jest o kant d... rozbić. Jak sprzedawca jest cwany to pozamiatane. Ostatnio miałem kilka (!) kupionych bubli (lub inaczej - odpadów poprzemysłowych). No i pozamiatane. Ani towaru, ani kasy, ani pomocy od administracji. Więc majfrendom już podziękowałem za współpracę. Wolę kupić już 2 razy drożej w Polsce z dostawą za 2 dni i ochroną klienta niż u oszustów z ChRL z dostawą za 4-6 tygodni.
O dziwo ten sam towar sprzedawany u nas ma prawdziwe parametry, a u oszustów z 5 razy lepsze.