30-12-2016, 17:06
Zgadzam się, choć może poza jednym:
'Można zapanowac nad cenówkami, bo jednak w sklepie outdoor asortyment nie zmienia sie az tak często.'
To tylko częściowo prawda, gdyż spora wymiana asortymentu następuje 3 razy w roku: jesienią (na sezon zimowy), wiosną (na sezon letni) i niekiedy także zimą, gdy niektóre firmy wprowadzają nowości na kolejny sezon.
To na przykład sprawia, że szukając ciepłej bielizny na styczeń dowiedziałem się, że modele, które mogę dostać są inne, niż te na stronach dystrybutorów. Powód - wchodzi już kolekcja 2017. A więc zmiany są regularne i gdy w sklepie masz bazę kilkunastu tysięcy produktów, mogą być znaczące.
Typowy błąd, z jakim stykałem się pracując przed latami w sklepie outdoorowym: producent przysyła nową dostawę produktów. Pracownik wprowadza je na stan, ale odkrywa, że nastąpiło zamieszanie w kodach kreskowych. Produkt, który wcześniej był koszulką X w kolorze szarym, teraz stał się koszulką X niebieską. Producentowi nie chciało się zdobywać nowej partii kodów kreskowych, przypisał więc nowe modele do starych kodów. Efekt - baza danych w sklepie wymaga ręcznej aktualizacji, pozycja za pozycją.
Oczywiście klient końcowy ma prawo mieć to w nosie i wymagać od sklepu bezbłędności. Nie jestem jednak pewien czy forum dyskusyjne jest dobrym miejscem do dawania 'feedbacku', tym bardziej, że nie wiadomo o jakich produktach dokładnie piszemy.
-------------------------------------------
http://www.lukaszsupergan.com/
'Można zapanowac nad cenówkami, bo jednak w sklepie outdoor asortyment nie zmienia sie az tak często.'
To tylko częściowo prawda, gdyż spora wymiana asortymentu następuje 3 razy w roku: jesienią (na sezon zimowy), wiosną (na sezon letni) i niekiedy także zimą, gdy niektóre firmy wprowadzają nowości na kolejny sezon.
To na przykład sprawia, że szukając ciepłej bielizny na styczeń dowiedziałem się, że modele, które mogę dostać są inne, niż te na stronach dystrybutorów. Powód - wchodzi już kolekcja 2017. A więc zmiany są regularne i gdy w sklepie masz bazę kilkunastu tysięcy produktów, mogą być znaczące.
Typowy błąd, z jakim stykałem się pracując przed latami w sklepie outdoorowym: producent przysyła nową dostawę produktów. Pracownik wprowadza je na stan, ale odkrywa, że nastąpiło zamieszanie w kodach kreskowych. Produkt, który wcześniej był koszulką X w kolorze szarym, teraz stał się koszulką X niebieską. Producentowi nie chciało się zdobywać nowej partii kodów kreskowych, przypisał więc nowe modele do starych kodów. Efekt - baza danych w sklepie wymaga ręcznej aktualizacji, pozycja za pozycją.
Oczywiście klient końcowy ma prawo mieć to w nosie i wymagać od sklepu bezbłędności. Nie jestem jednak pewien czy forum dyskusyjne jest dobrym miejscem do dawania 'feedbacku', tym bardziej, że nie wiadomo o jakich produktach dokładnie piszemy.
-------------------------------------------
http://www.lukaszsupergan.com/
-
https://lukaszsupergan.com/
Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/
https://lukaszsupergan.com/
Przewodnik "Szlaki Polski. 30 tras długodystansowych":
https://lukaszsupergan.com/produkt/szlaki-polski/