11-11-2014, 09:50
m, domyślam się, że chcesz kupić i odebrać osobiście. Bo w tym wypadku sklep nie ma ustawowego obowiązku przyjęcia zwrotu towaru w ciągu 10 dni. Sankcją na nieprzestrzeganie tego może być kontakt z Federacją Konsumentów, ostatecznie sąd.
Nie jest traktowane jako zakup na odległość, jeśli towar zamawiasz/kupujesz zdalnie, ale odbierasz osobiście.
Obecnie mało który sklep nie zgadza się na zwrot towaru odebranego w sklepie. Konkurencja nie śpi. Możliwość zwrotu tak wrosła w naszą świadomość, że niemal powiem, że w genom, że niektórzy są święcie przekonani, że sklep stacjonarny MUSI przyjąć towar z powrotem w ciągu 3,5,10 dni od zakupu. Termin zależy od przekonania tego niektórego.
A tego przepisu nie ma już od 20 lat.
Mimo strasznej konkurencji wśród 3 sklepów wielkopowierzchniowych i to w ramach nawet jednego budynku handlowego, zwanego nie wiadomo czemu galerią, np taki sklep Euro RTV Agd nie przyjmuje zwrotów. Kamikadze :-)
Nie jest traktowane jako zakup na odległość, jeśli towar zamawiasz/kupujesz zdalnie, ale odbierasz osobiście.
Obecnie mało który sklep nie zgadza się na zwrot towaru odebranego w sklepie. Konkurencja nie śpi. Możliwość zwrotu tak wrosła w naszą świadomość, że niemal powiem, że w genom, że niektórzy są święcie przekonani, że sklep stacjonarny MUSI przyjąć towar z powrotem w ciągu 3,5,10 dni od zakupu. Termin zależy od przekonania tego niektórego.
A tego przepisu nie ma już od 20 lat.
Mimo strasznej konkurencji wśród 3 sklepów wielkopowierzchniowych i to w ramach nawet jednego budynku handlowego, zwanego nie wiadomo czemu galerią, np taki sklep Euro RTV Agd nie przyjmuje zwrotów. Kamikadze :-)