05-11-2014, 00:44
Dlaczego uważam, że to polskie czepianie? Ponieważ, jak w wielu innych dziedzinach, każdy Polak jest ekspertem od wszystkiego. Np polski kibic piłkarski jest ekspertem od piłki nożnej, chociaż ostatni raz piłkę kopnął jak miał lat 16. Każdy Polak (normalny) narzeka, że w Polsce mamy syf, ale większość rzuca papierki i pety na chodnik. Można przykłady mnożyć.
Będąc w sklepie 8a (stacjonarnym) widać, że mało który sklep może się równać się wyborem z nimi. No kurna, w sklepach w których bywam na Górnym i Dolnym Śląsku – nie widziałem takiego sklepu. Skąd więc narzekanie? Z polskiej mentalności “ekspertów od porad”. Problemu nie byłoby, gdyby nie mieli strony internetowej, na której jest... jeszcze więcej. Problemu nie byłoby, gdyby nie mieli możliwości zamawiania do sklepu. Czyli mieli tak, jak większość polskich sklepów, na które narzekań nie ma. Bo mają mały wybór, więc oczekiwania są zerowe. Jakiś dowód... edless pisze, że mają mały wybór kurtek i powinni mieć wszystkie. Wg ich strony mają 500 kurtek – dublują kolory, ale powiedzmy, że jest ich 150 modeli. Niech każdy będzie tylko! w trzech rozmiarach – to daje 450 samych kurtek. Wg tego przelicznika, softshelli musiałoby byc ok 200. A gdzie inny asortyment? Wiec jak duży musiałby być sklep, żeby pomieścić taką ilość towaru? Wg mnie jest to typowe nierealne oczekiwania opierane nie na realnych możliwościach, tylko wyidealizowanych oczekiwaniach. Ktoś próbuje mnie przekonać, że sklep który ma ogromny wybór – robi sobie krzywdę bo w rzeczywistosci ma mały wybór :-) To mniej więcej tak, jak narzekałbym, ze Tatry są za niskie, bo znajomy mówił mi, ze są wyższe gory. I nawet samoloty z Balic tam latają, i można drinka po drodze dostać.
-------------------------------------------
Jurek
Będąc w sklepie 8a (stacjonarnym) widać, że mało który sklep może się równać się wyborem z nimi. No kurna, w sklepach w których bywam na Górnym i Dolnym Śląsku – nie widziałem takiego sklepu. Skąd więc narzekanie? Z polskiej mentalności “ekspertów od porad”. Problemu nie byłoby, gdyby nie mieli strony internetowej, na której jest... jeszcze więcej. Problemu nie byłoby, gdyby nie mieli możliwości zamawiania do sklepu. Czyli mieli tak, jak większość polskich sklepów, na które narzekań nie ma. Bo mają mały wybór, więc oczekiwania są zerowe. Jakiś dowód... edless pisze, że mają mały wybór kurtek i powinni mieć wszystkie. Wg ich strony mają 500 kurtek – dublują kolory, ale powiedzmy, że jest ich 150 modeli. Niech każdy będzie tylko! w trzech rozmiarach – to daje 450 samych kurtek. Wg tego przelicznika, softshelli musiałoby byc ok 200. A gdzie inny asortyment? Wiec jak duży musiałby być sklep, żeby pomieścić taką ilość towaru? Wg mnie jest to typowe nierealne oczekiwania opierane nie na realnych możliwościach, tylko wyidealizowanych oczekiwaniach. Ktoś próbuje mnie przekonać, że sklep który ma ogromny wybór – robi sobie krzywdę bo w rzeczywistosci ma mały wybór :-) To mniej więcej tak, jak narzekałbym, ze Tatry są za niskie, bo znajomy mówił mi, ze są wyższe gory. I nawet samoloty z Balic tam latają, i można drinka po drodze dostać.
-------------------------------------------
Jurek