04-11-2014, 01:53
kolejne przeprawy z 8a....
Co prawda sklep zmienił siedzibę na sporo większą, ale problem różnic w asortymencie między stroną i sklepem pozostał.
Teoretycznie oczywiście można zamówić rzeczy do sklepu z wyprzedzeniem i wszyscy są szczęśliwi.
W praktyce, próbowaliśmy kupić butki wspinaczkowe dla dziewczyny. I się okazuje że nie można zamówić więcej niż 2 sztuk danego typu rzeczy na sklep. A to przecież taka niemożliwa sytuacja, że ktoś chce porównać 2 rozmiary z 2 różnych modeli. Nic, tylko odwiedzić sklep 2 razy, no przecież! :) Ew. pójść za sugestią ludzi z obsługi i wybrać coś z modeli dostępnych na sklepie (czyt. na ogół - spoza promocji)
Inna sprawa, trochę dawniejsza - kwestia tego, co się dzieje jak już zamówimy towar do przymierzenia na sklep. Nie powiem, że za każdym razem, ale zdarza się, że zwyczajnie którejś części naszego zamówienia nie dostarczono (pomimo maila z informacją, że się udało). Mnie się to przydarzyło raz w ostatnim czasie, parę razy w sumie, byłem też świadkiem podobnych sytuacji z innymi klientami.
Słowem, system zamówień i dostępność towaru w stacjonarnym sklepie 8a są nieco żenujące, jak na XXI wiek i podobno jakąś konkurencję na rynku.
---
Edytowany: 2014-11-04 01:55:54
Co prawda sklep zmienił siedzibę na sporo większą, ale problem różnic w asortymencie między stroną i sklepem pozostał.
Teoretycznie oczywiście można zamówić rzeczy do sklepu z wyprzedzeniem i wszyscy są szczęśliwi.
W praktyce, próbowaliśmy kupić butki wspinaczkowe dla dziewczyny. I się okazuje że nie można zamówić więcej niż 2 sztuk danego typu rzeczy na sklep. A to przecież taka niemożliwa sytuacja, że ktoś chce porównać 2 rozmiary z 2 różnych modeli. Nic, tylko odwiedzić sklep 2 razy, no przecież! :) Ew. pójść za sugestią ludzi z obsługi i wybrać coś z modeli dostępnych na sklepie (czyt. na ogół - spoza promocji)
Inna sprawa, trochę dawniejsza - kwestia tego, co się dzieje jak już zamówimy towar do przymierzenia na sklep. Nie powiem, że za każdym razem, ale zdarza się, że zwyczajnie którejś części naszego zamówienia nie dostarczono (pomimo maila z informacją, że się udało). Mnie się to przydarzyło raz w ostatnim czasie, parę razy w sumie, byłem też świadkiem podobnych sytuacji z innymi klientami.
Słowem, system zamówień i dostępność towaru w stacjonarnym sklepie 8a są nieco żenujące, jak na XXI wiek i podobno jakąś konkurencję na rynku.
---
Edytowany: 2014-11-04 01:55:54