12-08-2014, 13:21
Pod https://ngt.pl/thread-1237.html&page=999 dodałem opinię dotyczącą liny Edelweiss. Reklamowałem u sprzedawcy: camper.pl. Otrzymałem zwrot towaru z imputowaniem, ze lina była używana w granicie, zlepieńcu, piaskowcu i panelu i oplot naturalnie się zużywa.... Sprzedawca dokonał oceny liny metodą organoleptyczną , a odnośnie torby, że jest to dodatek marketingowy i można go wyrzucić w przypadku uszkodzenia. Nie miałbym kupując towar żadnych pretensji do sprzedawcy, jeżeli na stronie, pod ofertą liny napisałby, ze: ''lina zużywa się w tempie ekspresowym, a gratis w postaci worka na linę jest badziewny i można zaraz wyrzucić''. W tym kontekście, w moim odczuciu towar sprzedawany jest niezgodny z opisem i w takich sytuacjach proponuję zaskarżyć sprawę do Sądu Konsumenckiego i do PIH-u, co oczywiście uczynię. Dodam, że tą drogą można skutecznie reklamować inne elementy szpeju.
---
Edytowany: 2014-08-12 15:48:24
---
Edytowany: 2014-08-12 15:48:24