12-02-2014, 02:16
Ja z kolei chciałem pochwalić sklep Skalnik, a w szczególności Pana Dawida Puchalskiego.
Nie chce mi się dokładnie opisywać całej sytuacji, ale za popełniony przez sklep błąd został mi zaproponowany rabat o wartości 50 zł, dodatkowo Pan Dawid, biorąc pod uwagę wcześniejsze zakupy w sklepie skory był do ''przygotowania specjalnej oferty'' na interesujący mnie produkt. Na prawdę świetne podejście do klienta, dobry kontakt, wszystko na plus.
Osobną sprawą jest kwestia przyjęcia towaru niezgodnego z umową (czołówka z wadą konstrukcyjną) i oddanie mi kasy ''od ręki''. Sprzedawca wcale nie ma takiego obowiązku, bo w takim wypadku przysługuje mi prawo do reklamacji. Skalnik przyjął towar z powrotem, oddał pieniądze a towar reklamował na własną kieszeń.
Ogólnie: to się ceni i choćbym miał zapłacić parę zł więcej za dany towar w Skalniku niż w innym sklepie - kupię właśnie tam.
---
Edytowany: 2014-02-12 02:35:55
Nie chce mi się dokładnie opisywać całej sytuacji, ale za popełniony przez sklep błąd został mi zaproponowany rabat o wartości 50 zł, dodatkowo Pan Dawid, biorąc pod uwagę wcześniejsze zakupy w sklepie skory był do ''przygotowania specjalnej oferty'' na interesujący mnie produkt. Na prawdę świetne podejście do klienta, dobry kontakt, wszystko na plus.
Osobną sprawą jest kwestia przyjęcia towaru niezgodnego z umową (czołówka z wadą konstrukcyjną) i oddanie mi kasy ''od ręki''. Sprzedawca wcale nie ma takiego obowiązku, bo w takim wypadku przysługuje mi prawo do reklamacji. Skalnik przyjął towar z powrotem, oddał pieniądze a towar reklamował na własną kieszeń.
Ogólnie: to się ceni i choćbym miał zapłacić parę zł więcej za dany towar w Skalniku niż w innym sklepie - kupię właśnie tam.
---
Edytowany: 2014-02-12 02:35:55