08-06-2013, 09:46
Chciałem dołożyć trochę dziegciu do opinii na temat sklepu Janmar na ulicy Grodzkiej w Krakowie. Wcześniej kupiłem tam kilka rzeczy (niewiele, bo ceny mają najwyższe w Krakowie, a w Polarsporcie zawsze trafiam na jakąś promocję). Jeśli miałbym porównać samą obsługę, to też jest raczej z tych gorszych, ale nie dlatego tutaj piszę. Otóż rok temu kupiliśmy mojej żonie buty Hanwag Peru Lady za około 800zł, czyli wyższa półka. Po chyba 2 wypadach w góry puścił szew. Oddaliśmy je - przyjęli reklamacje i po miesiącu buty były do odebrania z naprawionym szwem. Wszystko fajnie, gdyby po kolejnych paru miesiącach szew nie puścił w dokładnie tym samym miejscu. Oddaliśmy te buty ponownie do reklamacji, po czym po miesiącu reklamacja była odmowna (że niby od chodzenia puścił w tym samym miejscu). Może gdyby to były buty za 200zł, nie robiłbym jakiejś wielkiej afery, ale to były buty za 800zł porządnej niemieckiej firmy, które ewidentnie miały wadę konstrukcyjną i powinni je byli wymienić. Chodzę po górach odkąd pamiętam i nigdy w żadnych butach nie puścił mi szew. Po awanturze w sklepie pani powiedziała, że możemy co najwyżej iść do Rzecznika Praw Konsumenta. Oto jak sklep Janmar traktuje klientów, którzy zostawili tam parę tysięcy złotych przez dobrych 10 lat. Nie byliśmy tam stałymi klientami, ale większość obsługi nas kojarzyła. A mimo to - potraktowali nas w taki sposób... Nie wiem, jak ta sprawa się zakończy, ale sam fakt, że musiałem zrobić awanturę w sklepie, kiedy racja była po mojej stronie, spowodowała, że nigdy już więcej nic tam nie kupię. Nie mam żadnej gwarancji, że jeśli coś się zepsuje, to oni mi to naprawią.