28-11-2012, 13:13
Historia dosc stara, ale... Musze podziekowac centrali Jack Wolfskin, a konkretnie Christine. Zdarzylo mi sie kupic towar na eBay, który okazal sie byc 100% podróbką. W celu odzyskania pieniedzy musialem dostarczyc do Paypal zaswiadczenie od dystrybutora, ze zakupiony towar nie jest orginalny. Sklep ehoryzont oczywiscie sie zapowietrzyl, ze oni moga odpowiadac tylko za towar sprzedany w ich sklepie. Po emailu do centrali Jack Wolfskin w ciagu 24 godzin:
a) konto sprzedajacego na ebay zostalo zablokowane a jego odwetowy negatywny komentarz na moim koncie usuniety
b) eHoryzont nagle stal sie bardzo wspolpracujacy i wydal mi zaswiadczenie
Po tygodniu mialem pieniadze z powrotem na koncie i kupilem kurtke w Horyzoncie.
a) konto sprzedajacego na ebay zostalo zablokowane a jego odwetowy negatywny komentarz na moim koncie usuniety
b) eHoryzont nagle stal sie bardzo wspolpracujacy i wydal mi zaswiadczenie
Po tygodniu mialem pieniadze z powrotem na koncie i kupilem kurtke w Horyzoncie.