29-06-2012, 19:19
Hello! Parę dni temu zamówiłem w sklepie E-Horyzont, kurtkę po dokładnym przyjrzeniu się jej zauważyłem niewielkie, ale jednak pękniecie w materiale. Po tym jak złe emocje opadły i przestałem przeklinać , jak szewc poinformowałem o tym przecudnym zjawisku Obsługę sklepu i poprosiłem o wymianę towaru. Poproszono mnie o odesłanie wadliwego towaru, co nie długo potem zrobiłem. Kilka dni później w moje łapki trafiła nowa kurtka w której póki co wszystko gra.
Po tym co przeczytałem na tym forum o nie najlepszym traktowaniu niektórych z forumowiczów spodziewałem się najgorszego. Życzę sobie i Wam żeby każdy sprzedawca darzył takim zaufaniem i szacunkiem swoich klientów!
-------------------------------------------
Pozdrawiam!
Po tym co przeczytałem na tym forum o nie najlepszym traktowaniu niektórych z forumowiczów spodziewałem się najgorszego. Życzę sobie i Wam żeby każdy sprzedawca darzył takim zaufaniem i szacunkiem swoich klientów!
-------------------------------------------
Pozdrawiam!