29-05-2012, 09:41
że się wtrącę, jako ta osoba siedząca po drugiej stronie monitora - osoba realizująca zamówienia. czasami się to zdarza, fakt. cała opisana sytuacja ma dwie strony medalu. z jednej strony Endless ma rację, z drugiej obsługa sklepu nie jest niczemu winna. Endless ma prawo zamówić tyle par butów ile chce, o ile za nie będzie płacił. Ma prawo potem wszystkie odesłać, bez podawania przyczyny do 10 dni od momentu dostarczenia zamówieni. Prawo konsumenta. Ale... i teraz wchodzimy w obręb ''zasad dobrego wychowania'', że tak to ujmę.
Moim zdaniem fair jest gdy Endless poinformuje sklep jaki ma niecny plan. Dlaczego? Ludzie, uwierzcie, nie wy jedni jesteście klientem sklepu. Takich ''zamówień'' dziennie może być kilkanaście nawet. A potem trzeba porobić korekty do sprzedaży.
Postawa sklepu w tym wypadku - nie do końca zrozumiała dla mnie. Można było grzeczniej :) Rozumiem irytację obsługi, oczywiście. Dla mnie brak szacunku.
Tyle w tym temacie.
8a.pl -> kolejne zakupy i jak zawsze czekanie ponad tydzień na realizację. Rozumiem, że duży sklep, że duży obrót. Może warto zatrudnioć dodatkowego pracownika lub wymienić obecną ekipę? Ale brawa należą się za spakowanie kijków w karton i zabezpieczenie ich. Szacun!
Moim zdaniem fair jest gdy Endless poinformuje sklep jaki ma niecny plan. Dlaczego? Ludzie, uwierzcie, nie wy jedni jesteście klientem sklepu. Takich ''zamówień'' dziennie może być kilkanaście nawet. A potem trzeba porobić korekty do sprzedaży.
Postawa sklepu w tym wypadku - nie do końca zrozumiała dla mnie. Można było grzeczniej :) Rozumiem irytację obsługi, oczywiście. Dla mnie brak szacunku.
Tyle w tym temacie.
8a.pl -> kolejne zakupy i jak zawsze czekanie ponad tydzień na realizację. Rozumiem, że duży sklep, że duży obrót. Może warto zatrudnioć dodatkowego pracownika lub wymienić obecną ekipę? Ale brawa należą się za spakowanie kijków w karton i zabezpieczenie ich. Szacun!