28-05-2012, 19:02
endless ma rację i ma prawo kupić 4 pary butów - co innego, że mógłby wcześniej spytać czy będzie mógł odesłać trzy pary, bo chce wybrać tą najbardziej pasującą. Z drugiej strony nie ma takiego obowiązku, bo zgodnie z prawem może kupić 4 pary butów a w przeciągu 10 dni odesłać nawet wszystkie bez podawania przyczyny. Bardziej nieprofesjonalnie zachował się sprzedawca, który odpisał w sposób bardzo sprzeczny z zasadą frontem do klienta i niegodny dobrze prosperującego sklepu. Ktoś z działu PR powinien tam zrobić szkolenie. W dzisiejszych czasach wybór sklepów jest taki, że firmy nie powinny sobie pozwolić na takie wpadki. Zrozumiałe byłoby zapytanie sprzedawcy czy przypadkiem klient się nie pomylił zamawiając 4 pary, a nie założenie z góry, że klient to jakiś krętacz czy nie wiadomo co. Niestety, spora część przedsiębiorst jeszcze się nie nauczyła, że w dzisiejszych czasach to klient jest najważniejszy, a nie własna wygoda (związana np z problemami z dokonaniem zwrotu płatności, przyjęciem towaru ponownie na stan, czy korektami w księgowości)