13-01-2011, 09:26
To, że tak jest często nie jest żadnym usprawiedliwieniem. A sklep nie miał pecha, że to wypłynęło. Sklep ma niekompetentnych pracowników w zakresie obsługi poczty elektronicznej.
Niemniej gdyby po wypłynięciu sprawy załoga sklepu od razu przeprosiła, też bym uznał - zdarza się, wymsknęło się komuś, trudno. Ale sklep zareagował inaczej. Zamiast publicznie przeprosić na forum i równocześnie oczywiście najbardziej zainteresowaną osobę wysłali do admina prośbę o usunięcie postu.
Moim zdaniem admin nie powinien usuwać całości a jedynie wyciąć dane osobowe, pozostawiając dane sklepu, tak jak zrobił to początkowo - ot dla ''potomnych''.
Moim zdaniem należy takie wpadki karać szybko i skutecznie - właśnie w taki sposób a więc upublicznijając. Cały wątek tego dotyczy i naprawdę nie rozumiem dlaczego admin zdecydował na usunięciu właśnie tego posta (podkreślam - oczywiście z usuniętymi danymi osobowymi). Ochrona danych nie jet wytłumaczeniem ponieważ dane osobowe były usunięte w pierwszym momencie. Wewnętrzna korespondencja - przestała nią być w momencie wysłania jej do klienta. Tak więc:
Adminie, dlaczego usunąłeś tego posta całkowiecie a nigdy nie usuwałeś innych negatywnych historii o innych sklepach? Narażasz się na podejrzenia o stronniczość, to szkodzi NGT.
-------------------------------------------
t
Niemniej gdyby po wypłynięciu sprawy załoga sklepu od razu przeprosiła, też bym uznał - zdarza się, wymsknęło się komuś, trudno. Ale sklep zareagował inaczej. Zamiast publicznie przeprosić na forum i równocześnie oczywiście najbardziej zainteresowaną osobę wysłali do admina prośbę o usunięcie postu.
Moim zdaniem admin nie powinien usuwać całości a jedynie wyciąć dane osobowe, pozostawiając dane sklepu, tak jak zrobił to początkowo - ot dla ''potomnych''.
Moim zdaniem należy takie wpadki karać szybko i skutecznie - właśnie w taki sposób a więc upublicznijając. Cały wątek tego dotyczy i naprawdę nie rozumiem dlaczego admin zdecydował na usunięciu właśnie tego posta (podkreślam - oczywiście z usuniętymi danymi osobowymi). Ochrona danych nie jet wytłumaczeniem ponieważ dane osobowe były usunięte w pierwszym momencie. Wewnętrzna korespondencja - przestała nią być w momencie wysłania jej do klienta. Tak więc:
Adminie, dlaczego usunąłeś tego posta całkowiecie a nigdy nie usuwałeś innych negatywnych historii o innych sklepach? Narażasz się na podejrzenia o stronniczość, to szkodzi NGT.
-------------------------------------------
t