03-10-2009, 18:56
2009-10-02 13:41:38
79.175.226.196
nr 5894
głosów 0
a ja nieco odbiegnę od tematu cumulusa, bo skoro gadamy o praktykach marketingowych, to nawet najlepsze praktyki marketingowe biora w łeb gdy ekipa sklepu nie ogarnia zamówień :( Własnie jestem po rozmowie z człowiekiem z 8a.pl, gdzie zadzwoniłem z pytaniem jak się ma moje zamowienie, którego dokonałem w pon i wt, czyli spodnie Milo Sierra i raki CT Shark. Przy domawianiu raków telefonicznie (we wtorek) poprosilem o szybką realizację, ponieważ w niedzielę wyjeżdżam i chciałbym spodnie zabrać na wyjazd. Poinformowano mnie że o 13 są sprawdzane przelewy i jesli mój przelew będzie to paka jest wysyłana tego samego dnia.
Po dzisiejszej rozmowie okazało się, że moje zamówienie nie zostalo jeszcze zrealizowane (choć przelewy dotarly 28 i 30.09), ponieważ ''było duże zainteresowanie spodniami'' i musieli domowić w Milo kolejne sztuki :/
Nie musze pisac jak się ''ucieszyłem'' ?
Oczywiście o opóźnieniu nikt nie informował mnie, ani podczas wtorkowej rozmowy telefonicznej (co już powinno być wiadome), ani do dzisiejszej rozmowy, i pewnie mogłbym sobie jeszcze czekać kolejne dni na informację, że sa opóźnienia gdybym się sam nie zainteresował sprawą :/
Co dziwne tuz po rozmowie telefonicznej otrzymałem mailem potwierdzenie, że moje ''zamówienie zostało przyjęte do realizacji'' (sic !)
Rychło wczas :/Po co zatem 8a.pl umieszcza na swojej stronie zapis ''Wysyłka w 24h'' skoro 5 dni okazuje się za mało ?
tak więc najlepsze zabiegi reklamowe biorą w łeb gdy sklep nie potrafi w sposób cywilizowany obsłużyć klienta.
No wyżaliłem się :-(
Przykro mi tym bardziej ze zawiodlem sie na tak cenionym sklepie. Pozostaja zatem zakupy w sklepach ktore prowadzą znajomi. Tam nikt nie kręci ''że to, czy tamto''.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora
79.175.226.196
nr 5894
głosów 0
a ja nieco odbiegnę od tematu cumulusa, bo skoro gadamy o praktykach marketingowych, to nawet najlepsze praktyki marketingowe biora w łeb gdy ekipa sklepu nie ogarnia zamówień :( Własnie jestem po rozmowie z człowiekiem z 8a.pl, gdzie zadzwoniłem z pytaniem jak się ma moje zamowienie, którego dokonałem w pon i wt, czyli spodnie Milo Sierra i raki CT Shark. Przy domawianiu raków telefonicznie (we wtorek) poprosilem o szybką realizację, ponieważ w niedzielę wyjeżdżam i chciałbym spodnie zabrać na wyjazd. Poinformowano mnie że o 13 są sprawdzane przelewy i jesli mój przelew będzie to paka jest wysyłana tego samego dnia.
Po dzisiejszej rozmowie okazało się, że moje zamówienie nie zostalo jeszcze zrealizowane (choć przelewy dotarly 28 i 30.09), ponieważ ''było duże zainteresowanie spodniami'' i musieli domowić w Milo kolejne sztuki :/
Nie musze pisac jak się ''ucieszyłem'' ?
Oczywiście o opóźnieniu nikt nie informował mnie, ani podczas wtorkowej rozmowy telefonicznej (co już powinno być wiadome), ani do dzisiejszej rozmowy, i pewnie mogłbym sobie jeszcze czekać kolejne dni na informację, że sa opóźnienia gdybym się sam nie zainteresował sprawą :/
Co dziwne tuz po rozmowie telefonicznej otrzymałem mailem potwierdzenie, że moje ''zamówienie zostało przyjęte do realizacji'' (sic !)
Rychło wczas :/Po co zatem 8a.pl umieszcza na swojej stronie zapis ''Wysyłka w 24h'' skoro 5 dni okazuje się za mało ?
tak więc najlepsze zabiegi reklamowe biorą w łeb gdy sklep nie potrafi w sposób cywilizowany obsłużyć klienta.
No wyżaliłem się :-(
Przykro mi tym bardziej ze zawiodlem sie na tak cenionym sklepie. Pozostaja zatem zakupy w sklepach ktore prowadzą znajomi. Tam nikt nie kręci ''że to, czy tamto''.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora