03-10-2009, 18:53
2009-10-01 23:28:20
83.4.32.243
nr 5884
głosów 1
cóż, nigdy, ale to nigdy nie możemy mieć pewności, że wypowiedź użytkownika nie jest opłaconą reklamą. Jak ktoś ma trochę oleju w głowie, to tak zamaskuje reklamę, że prawie nikt się nie zorientuje...
nie widzę możliwości zapobiegania takiemu procederowi. pewien procent wypowiedzi trzeba ''wpisać w straty'' - i tyle. Można mieć tylko nadzieję, że w zderzeniu z większością (jak myślę..) uczciwych opinii, takie kryptoreklamy stracą na wadze. W końcu mało kto kupuje produkt w oparciu o zdanie jednego człowieka.
---
Edytowany: 2009-10-01 23:34:17
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora
83.4.32.243
nr 5884
głosów 1
cóż, nigdy, ale to nigdy nie możemy mieć pewności, że wypowiedź użytkownika nie jest opłaconą reklamą. Jak ktoś ma trochę oleju w głowie, to tak zamaskuje reklamę, że prawie nikt się nie zorientuje...
nie widzę możliwości zapobiegania takiemu procederowi. pewien procent wypowiedzi trzeba ''wpisać w straty'' - i tyle. Można mieć tylko nadzieję, że w zderzeniu z większością (jak myślę..) uczciwych opinii, takie kryptoreklamy stracą na wadze. W końcu mało kto kupuje produkt w oparciu o zdanie jednego człowieka.
---
Edytowany: 2009-10-01 23:34:17
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora