07-08-2009, 09:12
Ja miałam kiedyś niekorzystne i irytujące doświadczenie ze sprzedawcami butów. Zdeptaliśmy cały Kraków, zanim znaleźliśmy sprzedawcę, który był w stanie odpowiedzieć na mniej lub bardziej podstawowe pytania mojego chłopaka. Osobiście od dłuższego czasu już korzystam ze sklepów internetowych, ponieważ nie mam czasu na spokojne zakupy (a kto wolną chwilę chciałby akurat na to poświęcić?). Przez Internet jest szybko i łatwo. Mam już swoje sprawdzone miejsca, jak sklep-presto.pl, gdzie na pewno nie spotka mnie rozczarowanie.
Odnosząc się jeszcze do wypowiedzi powyżej, sprzedawcom sklepów internetowych bardzo zależy na opinii klientów, ponieważ to stosunkowo nowa, ale już bardzo dynamicznie rozwijająca się alternatywa dla sklepów tradycyjnych. Chcą pozyskać i utrzymać klienta, a konkurencja rośnie także w Internecie. Dla klientów to korzyść:)
Odnosząc się jeszcze do wypowiedzi powyżej, sprzedawcom sklepów internetowych bardzo zależy na opinii klientów, ponieważ to stosunkowo nowa, ale już bardzo dynamicznie rozwijająca się alternatywa dla sklepów tradycyjnych. Chcą pozyskać i utrzymać klienta, a konkurencja rośnie także w Internecie. Dla klientów to korzyść:)