06-08-2009, 17:15
Po serii ostatnich zakupów sprzetowych moge wystawić dwie odmienne opinie:
negatyw- dla sklepu summit asolo. Zgodnie z własnym regulaminem potwierdzają zamówienie w ciągu 48 godzin, a przeważnie w ciągu 12. Czekałem od poniedziałku do dzisiaj (czwartek)- NIC. W koncu wysłałem pytanie, czy zamówienie doszło. Potwierdzono- doszło. Tylko że z zamówionych przeze mnie rzeczy jest tylko lonża, a jej cena...wzrosła o 30 zł.
No to nie rozumiem- już pomijam brak tych kilku rzeczy i to, ze nie aktualizują oferty. Ale dlaczego jezeli zamawiam coś w cenie, w jakiej oferują, to w trakcie realizacji ona wzrasta? Nie chodzi o te 30 zł., ale o podejście do klienta. Mogliby juz tą lonże sprzedać za tyle, za ile wystawili.
Z zakupu zrezygnowałem-kupię gdzie indziej, nawet drożej. Stracone 3 dni, W tym czasie inne sklepy już by zamówienie zrealizowaly. Więcej tam nie zamawiam po prostu.
I duży pozytyw- sklep Redpoint.
Odpowiedź na zamówienie szybka i fachowa, przyszła o 1 w nocy (ktoś jak widaći odpowiada od razu po otrzymaniu maila). Poza tym szybko zostałem poinformowany, ze czas na realizacje się nieco wydłuży bo jeden z towarów jest ściągany od producenta- i czy mi to nie przeszkadza. Nie przeszkadzało- więc podziękowano mi za cierpliwość:)
Redpoint pozostawia sympatyczne wrażenie.
---
---
Edytowany: 2009-08-06 18:50:16
-------------------------------------------
Pies i nóż najlepszym przyjacielem człowieka.
negatyw- dla sklepu summit asolo. Zgodnie z własnym regulaminem potwierdzają zamówienie w ciągu 48 godzin, a przeważnie w ciągu 12. Czekałem od poniedziałku do dzisiaj (czwartek)- NIC. W koncu wysłałem pytanie, czy zamówienie doszło. Potwierdzono- doszło. Tylko że z zamówionych przeze mnie rzeczy jest tylko lonża, a jej cena...wzrosła o 30 zł.
No to nie rozumiem- już pomijam brak tych kilku rzeczy i to, ze nie aktualizują oferty. Ale dlaczego jezeli zamawiam coś w cenie, w jakiej oferują, to w trakcie realizacji ona wzrasta? Nie chodzi o te 30 zł., ale o podejście do klienta. Mogliby juz tą lonże sprzedać za tyle, za ile wystawili.
Z zakupu zrezygnowałem-kupię gdzie indziej, nawet drożej. Stracone 3 dni, W tym czasie inne sklepy już by zamówienie zrealizowaly. Więcej tam nie zamawiam po prostu.
I duży pozytyw- sklep Redpoint.
Odpowiedź na zamówienie szybka i fachowa, przyszła o 1 w nocy (ktoś jak widaći odpowiada od razu po otrzymaniu maila). Poza tym szybko zostałem poinformowany, ze czas na realizacje się nieco wydłuży bo jeden z towarów jest ściągany od producenta- i czy mi to nie przeszkadza. Nie przeszkadzało- więc podziękowano mi za cierpliwość:)
Redpoint pozostawia sympatyczne wrażenie.
---
---
Edytowany: 2009-08-06 18:50:16
-------------------------------------------
Pies i nóż najlepszym przyjacielem człowieka.