08-06-2009, 16:37
Odpowiedz z dzialu zajmującego się edycja;
To sa ograniczenia techniczne strony FN, gdzie aktualna cena nazwana jest „cena katalogowa”, niestety ceny promocyjne, wyprzedażowe sa w tym systemie pokazywane jako ceny katalogowe :( http://www.fjordnansen.pl/site/?mod=offe...0&prod=470
Będzie to zmienione przy najbliższej przerobce grafiki strony FN. Na razie najprościej nam dodac pozycje stara cena. Co zostanie zrobione ale raczej po Bozym Ciele
K
domwar napisal; Sam zajmuję się handlem i marketingiem i rozumiem, że sklepy w każdej branży to nie instytucje charytatywne i zarobić jakoś muszą ale te Wasze pokrętne tłumaczenia po wykryciu dziw, które się z promocjami u Was dzieją to czasem nawet o śmiech przyprawiają.
Cholera, lubię Was, a Wasz gdanski sklep nawet bardzo ale takie działania pozytywnie na mnie jako klienta nie wpływają.
Ok. bierzemy to do serca. W kazdym razie my glowy w piasek nie chowamy co moze swiadczyc, ze nasze intecje sa dobre.
Dodam też , że takie uwagi wysylane info#e-horyzont.pl nagradzamy suvenirami, specjalnymi rabatami. Na ta chwile prosze uwag nie wysylac w temacie strony e-h bo trwaja zmiany ... Ale za jakis czas sam poprosze was o takie uwagi ale jak juz skonczymy poprawki.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora
To sa ograniczenia techniczne strony FN, gdzie aktualna cena nazwana jest „cena katalogowa”, niestety ceny promocyjne, wyprzedażowe sa w tym systemie pokazywane jako ceny katalogowe :( http://www.fjordnansen.pl/site/?mod=offe...0&prod=470
Będzie to zmienione przy najbliższej przerobce grafiki strony FN. Na razie najprościej nam dodac pozycje stara cena. Co zostanie zrobione ale raczej po Bozym Ciele
K
domwar napisal; Sam zajmuję się handlem i marketingiem i rozumiem, że sklepy w każdej branży to nie instytucje charytatywne i zarobić jakoś muszą ale te Wasze pokrętne tłumaczenia po wykryciu dziw, które się z promocjami u Was dzieją to czasem nawet o śmiech przyprawiają.
Cholera, lubię Was, a Wasz gdanski sklep nawet bardzo ale takie działania pozytywnie na mnie jako klienta nie wpływają.
Ok. bierzemy to do serca. W kazdym razie my glowy w piasek nie chowamy co moze swiadczyc, ze nasze intecje sa dobre.
Dodam też , że takie uwagi wysylane info#e-horyzont.pl nagradzamy suvenirami, specjalnymi rabatami. Na ta chwile prosze uwag nie wysylac w temacie strony e-h bo trwaja zmiany ... Ale za jakis czas sam poprosze was o takie uwagi ale jak juz skonczymy poprawki.
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora