08-06-2009, 16:27
Darek e-horyzont.pl:
Nie zrozum mnie źle, ale to o czym piszesz:
''Ale nie dziw sie ze nie kazdy sprzedawca wie dlaczego np 4 dni po dostawie dokleil wyzsza cene. Moze dlatego ze kolezanka w ksiegowosci jak dostala towar w specjalnej cenie zapomniala wpisac ceny katalogowej??? a moze dzien wczesniej jego kolega przykleil tylko cene promocyjna i zapomnial katalogowej??? mozna by gdybac i gdybac.''
dla mnie jako klienta nie ma żadnego znaczenia. Jak zauważę taką ''wpadkę cenową'' to pozostaje niesmak i brak zaufania do sklepu. Wiadomo dwie strony: jedni chcą sprzedać i zarobić, drudzy chcą kupić i oszczędzić. Co nie zmienia faktu, że przynajmniej dla mnie w takiej sytuacji sklep stoi na straconej pozycji. Zawsze wychodziłem z założenia, że to wy jesteście dla ludzi, a nie odwrotnie :) Zatem musicie się po prostu starać :>
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora
Nie zrozum mnie źle, ale to o czym piszesz:
''Ale nie dziw sie ze nie kazdy sprzedawca wie dlaczego np 4 dni po dostawie dokleil wyzsza cene. Moze dlatego ze kolezanka w ksiegowosci jak dostala towar w specjalnej cenie zapomniala wpisac ceny katalogowej??? a moze dzien wczesniej jego kolega przykleil tylko cene promocyjna i zapomnial katalogowej??? mozna by gdybac i gdybac.''
dla mnie jako klienta nie ma żadnego znaczenia. Jak zauważę taką ''wpadkę cenową'' to pozostaje niesmak i brak zaufania do sklepu. Wiadomo dwie strony: jedni chcą sprzedać i zarobić, drudzy chcą kupić i oszczędzić. Co nie zmienia faktu, że przynajmniej dla mnie w takiej sytuacji sklep stoi na straconej pozycji. Zawsze wychodziłem z założenia, że to wy jesteście dla ludzi, a nie odwrotnie :) Zatem musicie się po prostu starać :>
-------------------------------------------
Przeniesione przez administratora