17-03-2009, 21:03
Horyzoncie Katowice- OK, wszystko jasne. Taki stan rzeczy świadczy o tym, że macie duży popyt na rakiety. Logicznie byłoby więc zwiększyć ilość rakiet żeby zaspokoić ten popyt nawet z pewną nadwyżką na wypadek, gdyby komuś zapomniało się oddać na czas. Można też wprowadzić jakąś weryfikację tylko tych dużych, czy niepewnych rezerwacji zamiast traktować każdego klienta jako potencjalnego krętacza/złodzieja/malkontenta.
Nie rozumiem do końca tłumaczenia ''klienci nas do tego zmusili''. Chyba trochę usprawiedliwiacie w ten sposób brak nakładów finansowych na rozwój wypożyczalni, zagospodarowanie miejsca na sklepie do ich składowania itd. Potwierdza to moje doświadczenie i inych osób, które pisały nade mną. Jeśli zamawiając kilka par więcej niż zwykle musicie ściągać je z innych sklepów, to oznacza że macie za mało par niż oczekują tego klienci.
System który wprowadziliście jest bardzo restrykcyjny. Fajnie byłoby, gdyby był stosowany tylko w przypadku zamówień odbiegających od normy (np. wspomniane przez Was zamówienie na kilkanaście par) a nie zawsze, z zasady. Trochę to nie w porządku, że zwykły klient jest traktowany na równi z tym, który ''coś kręci'' tylko dlatego, że nie macie wystarczającej ilości sprzętu do wypożyczenia.
Pozdrawiam i powodzenia w tworzeniu bardziej ludzkiego regulaminu.
---
Edytowany: 2009-03-17 21:09:33
Nie rozumiem do końca tłumaczenia ''klienci nas do tego zmusili''. Chyba trochę usprawiedliwiacie w ten sposób brak nakładów finansowych na rozwój wypożyczalni, zagospodarowanie miejsca na sklepie do ich składowania itd. Potwierdza to moje doświadczenie i inych osób, które pisały nade mną. Jeśli zamawiając kilka par więcej niż zwykle musicie ściągać je z innych sklepów, to oznacza że macie za mało par niż oczekują tego klienci.
System który wprowadziliście jest bardzo restrykcyjny. Fajnie byłoby, gdyby był stosowany tylko w przypadku zamówień odbiegających od normy (np. wspomniane przez Was zamówienie na kilkanaście par) a nie zawsze, z zasady. Trochę to nie w porządku, że zwykły klient jest traktowany na równi z tym, który ''coś kręci'' tylko dlatego, że nie macie wystarczającej ilości sprzętu do wypożyczenia.
Pozdrawiam i powodzenia w tworzeniu bardziej ludzkiego regulaminu.
---
Edytowany: 2009-03-17 21:09:33