12-10-2008, 00:44
może chodzi właśnie o to, że dotyczyło to Campusa?:P Wystarczy rzucić tylko na ngt (z resztą już nie tylko na ngt, w ogóle, na jakimś bardziej tematycznym forum) hasło ''Campus'' a od razu pojawia się od kilku do kilkudziesięciu opinii o mniej więcej jednakowej, i wiadomej treści:P
A co tu dużo mówić, na rynku outdorowym Campus jest marką, która w Polsce ma obecnie chyba największy obrót. Tak sobie to tłumaczę. Wiem, że jest to nieco pokrętne czy może wręcz głupie ale inny powód mi nie przychodzi do głowy.
Co jeszcze bardziej zastanawiajace, to fakt, że przecież większa świadomość o jakości produktów tańszej marki powinna być na rękę sprzedawcom - powinno się zwiększyć zapotrzebowanie na produkty lepszej jakości a wiec i droższe. Dziwna sprawa.
A co tu dużo mówić, na rynku outdorowym Campus jest marką, która w Polsce ma obecnie chyba największy obrót. Tak sobie to tłumaczę. Wiem, że jest to nieco pokrętne czy może wręcz głupie ale inny powód mi nie przychodzi do głowy.
Co jeszcze bardziej zastanawiajace, to fakt, że przecież większa świadomość o jakości produktów tańszej marki powinna być na rękę sprzedawcom - powinno się zwiększyć zapotrzebowanie na produkty lepszej jakości a wiec i droższe. Dziwna sprawa.