04-05-2008, 17:18
Nie rozumiem skąd ta ironia, to że klient ma kaprys oglądać 2 godziny ciuchy, zachowując przy tym podstawowe zasady kultury i chce po prostu być w pełni zadowolony ze swego zakupu przy czym potem przy kasie zostawia 1-2 kzł, to znaczy ze nie ma prawa wyrazić swojego niezadowolenia czy też zadowolenia z obsługi ? Sprzedawca dostaje pieniądze za to by być uprzejmym i cierpliwym niezależnie od czasu trwania zakupów.
Jeżeli `Artur masz jakieś zastrzeżenia to bardzo bym prosił konkretnie wskazać do kogo, bo szczerze mówiąc czytając twoja wypowiedz poczułem się zmieszany z błotem.
Tak na marginesie ten temat powinien się stać almanachem wiedzy młodych sprzedawców którzy dopiero nabierają wprawy !
Pozdrawiam wszystkich niezdecydowanych klientów ! ;)
---
Edytowany: 2008-05-04 18:19:01
Jeżeli `Artur masz jakieś zastrzeżenia to bardzo bym prosił konkretnie wskazać do kogo, bo szczerze mówiąc czytając twoja wypowiedz poczułem się zmieszany z błotem.
Tak na marginesie ten temat powinien się stać almanachem wiedzy młodych sprzedawców którzy dopiero nabierają wprawy !
Pozdrawiam wszystkich niezdecydowanych klientów ! ;)
---
Edytowany: 2008-05-04 18:19:01