18-09-2007, 10:08
Niestety w pewnym sensie chciałem dołączyć do osób, które mają wątpliwości co do świadczonych usług przez firmę Horyzont. Ostatnio wysłałem do firmy zapytanie czy jest możliwość łączenia zamówień allegro i sklep, dostałem odp. ''jasne nie ma problemu''. Napisałem kolejnego e-maila z konkretną propozycją w sprawie Tikka Xp i maty packlon z prośbą o obniżenie ceny o parę złotych (podałem link do konkurencyjnego sklepu) i że chcę kupić właśnie w Horyzoncie wspomniane rzeczy z prośbą o odpowiedź. W ciągu 3 dni wysłałem 2 mejle które został bez odpowiedzi a oba telefony podane na stronie allegro cały czas są zajęte, nieważne o której dzwonię, dlatego wspomniane produkty kupię nawet drożej ale już nie w firmie Horyzont. Chciałem dobrze i grzecznie ale skoro komuś ciężko odpisać na e-mail to trudno..
-------------------------------------------
wegejazz@o2.pl
-------------------------------------------
wegejazz@o2.pl