31-12-2006, 13:38
Osobiście robię zakupy w sklepach gdzie od sprzedawcy mogę się czegoś dowiedzieć lub podzielić spostrzeżeniami.
Dlatego lubię odwiedzać gdański Horyzont, gdzie pracownicy służą fachową wiedzą, a przy tym są bardzo mili. Gdy czegoś akutratnie nie ma, bez problemu mozna zlożyć zamówienie (także via email), skompletują całość i powiadomią o możliwości odbioru, ba, nawet ściagną z Niemiec.
Podobnie jest w gdyńskim sklepie Locales. Locales to kultowe miejsce zakupów sprzętu narciarskiego zimą oraz dla sportow wodnych latem. Najlepszy w 3mieście serwis narciarsko - snowbordowy. Obsługa fenomenalna, wiedza sprzedawców powala na kolana. W trakcie zakupów nie tylko dobiorą buty idealnie (w tym wygrzeją itd. itp.) nadto poczęstują wedle życzenia kawą lub herbatą lub ... drinkiem, dla dzieci są soki.
Moim zdaniem sukces ww. sklepów to połączenie pasji i wiedzy sprzedawców.
Dlatego lubię odwiedzać gdański Horyzont, gdzie pracownicy służą fachową wiedzą, a przy tym są bardzo mili. Gdy czegoś akutratnie nie ma, bez problemu mozna zlożyć zamówienie (także via email), skompletują całość i powiadomią o możliwości odbioru, ba, nawet ściagną z Niemiec.
Podobnie jest w gdyńskim sklepie Locales. Locales to kultowe miejsce zakupów sprzętu narciarskiego zimą oraz dla sportow wodnych latem. Najlepszy w 3mieście serwis narciarsko - snowbordowy. Obsługa fenomenalna, wiedza sprzedawców powala na kolana. W trakcie zakupów nie tylko dobiorą buty idealnie (w tym wygrzeją itd. itp.) nadto poczęstują wedle życzenia kawą lub herbatą lub ... drinkiem, dla dzieci są soki.
Moim zdaniem sukces ww. sklepów to połączenie pasji i wiedzy sprzedawców.