30-12-2006, 02:07
Do Tomcia
Klient zadowolony ze sklepu wyjdzie na pewno, a w dodatku z poczuciem że został profesjonalnie obsłużony przez sprzedawcę, bo tego uczą na szkoleniach jak to robić. Poza tym ten towar miernej jakości też przeciesz trzeba sprzedać. Co do oszustwa to masz absolutną rację że sprzedawca nie może oszukać klienta, ale przecież oferując produkt to sprzedawca nie będzie mówił przecież o wadach tylko o zaletach, bo idąc tym tropem to by nic nie sprzedał. Wiadomo że nie sprzedam komuś butów na jakimś X-teksie i gumowej podeszwie jak potrzebuje buty w góry gdzie będzie non stop w śniegu (bez obaw wszystko w granicach rozsądku) , ale jak przyjdzie kupić kurtkę bo nie ma w czym z psem po podwórku chodzić, to niekoniecznie mu zaproponuję sympatex jak widzę że stać go na GORE i a pewno będzie zadowolony że mu nie przemokła chociaż mógł wydać połowę mniej kasy a i tak by było ok.
Klient zadowolony ze sklepu wyjdzie na pewno, a w dodatku z poczuciem że został profesjonalnie obsłużony przez sprzedawcę, bo tego uczą na szkoleniach jak to robić. Poza tym ten towar miernej jakości też przeciesz trzeba sprzedać. Co do oszustwa to masz absolutną rację że sprzedawca nie może oszukać klienta, ale przecież oferując produkt to sprzedawca nie będzie mówił przecież o wadach tylko o zaletach, bo idąc tym tropem to by nic nie sprzedał. Wiadomo że nie sprzedam komuś butów na jakimś X-teksie i gumowej podeszwie jak potrzebuje buty w góry gdzie będzie non stop w śniegu (bez obaw wszystko w granicach rozsądku) , ale jak przyjdzie kupić kurtkę bo nie ma w czym z psem po podwórku chodzić, to niekoniecznie mu zaproponuję sympatex jak widzę że stać go na GORE i a pewno będzie zadowolony że mu nie przemokła chociaż mógł wydać połowę mniej kasy a i tak by było ok.