12-05-2006, 20:47
~Tomcio => rozpatrujemy sytuację gdzie sprzedawcy zrzucają winę na pocztę, kurierów itp. Odnosiłem się do sytuacji uczciwego klienta, który nie otrzymał towaru. Dlaczego on ma się przejmować kto zawinił (sprzedawcy, poczta, kurier)? Co to obchodzi osobę, która dotrzymała warunki umowy? Jak sprzedawcy nie potrafią znaleźć odpowiedniego środka transportu dla wysyłanych produktów to wina chyba nie jest po stronie klienta.
Dziwi mnie, iż jak często poruszany jest temat, który mógłby ukazać błędy sklepów, a przynajmniej opisuje co można poprawić, autorzy takich postów obrywają. Należy więc napisać, iż super jak czekamy na produkty ze sklepu internetowego kilka miesięcy, bo przecież poczta tak pracuje,a wszystkie firmy kurierskie są do niczego. To normalne, chyba ktoś się jeszcze nie przyzwyczaił, nic nie można zrobić dla takiego klienta.
-------------------------------------------
simon
Dziwi mnie, iż jak często poruszany jest temat, który mógłby ukazać błędy sklepów, a przynajmniej opisuje co można poprawić, autorzy takich postów obrywają. Należy więc napisać, iż super jak czekamy na produkty ze sklepu internetowego kilka miesięcy, bo przecież poczta tak pracuje,a wszystkie firmy kurierskie są do niczego. To normalne, chyba ktoś się jeszcze nie przyzwyczaił, nic nie można zrobić dla takiego klienta.
-------------------------------------------
simon