29-01-2006, 22:24
Rabat fajna rzecz ale to nie on decyduje o zakupie...
1. Obsluga musi wiedziec co jest co, co warto a co nie i co dla kogo
2. Czesto mamieni rabatami, kartami i promocjami klienci nie zauwazaja jednej rzeczy, róznicy w cenie sprzetu na metce, np horyzont rabaty daje za pewna ilosc zakupow ale i tak latarki petzla maja chyba najtaniej....
3. Zadsa promocja ani najwiekszy rabat nie zacheci mnie do wejscia do sklepu w którym obsluga jest niemila i do tego niefachowa...
1. Obsluga musi wiedziec co jest co, co warto a co nie i co dla kogo
2. Czesto mamieni rabatami, kartami i promocjami klienci nie zauwazaja jednej rzeczy, róznicy w cenie sprzetu na metce, np horyzont rabaty daje za pewna ilosc zakupow ale i tak latarki petzla maja chyba najtaniej....
3. Zadsa promocja ani najwiekszy rabat nie zacheci mnie do wejscia do sklepu w którym obsluga jest niemila i do tego niefachowa...