05-06-2005, 11:00
do ~-rzeczoznawca -po 14dniach bez odpowiedzi reklamacja jest uznawana zgodnie z ządaniem reklamującego ,w tym terminie sprzedawca musi się ustosunkować do reklamacji,wystarczy zajrzec do stosownej ustawy.Natomiast samo załatwienie reklamacji np.wymiana na nowy egzemplarz-tu rzeczywiście nie ma terminu.A co do sklepów HiMountain-ja czasem bywałem w HiM w lublinie.Ekipa zmienia się tam co kilka miesięcy więc np.pytanie o rodzaj szwu,czy jest on ryglowany czy także szyty szwem samoklinującym wywołuje popłoch bo nikt nic nie wie .Właściciel który prowadzi sklep od kilku lat powinien znać się już na tym co sprzedaje i udzielać prawdziwych informacji,ale jak widzę celowo wprowadza klientów w błąd i kłamie byleby wcisnąć towar klientowi(ja np.dowiedziałem się chcąc kupić przewiene buty na lato że but,zeby w ogóle oddychał to koniecznie musi mieć membranę,podczas gdy każdy chyba wie że najlepiej oddychają buty bez membran).Ja rozumiem że mu się tio opłaca bo mało klientów zna sie na sprzęcie i odzieży ale tych co się znają to stracił na rzecz innych skleów,bardziej profesjonalnych.
-------------------------------------------
olo
-------------------------------------------
olo