31-03-2023, 00:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2023, 00:40 przez T Atomicus.)
Ja od lat korzystam z Alior Kantori z tamtejszej karty. Też polecam. I oświadczam, że tam nie pracuję.
Co do Revoluta, to miałem tę kartę, jako zapasową/testową przez kilka lat i doszedłem do wniosku, że mi nie pasuje. Tzn. warunki są całkiem ok. Tyle, że jak coś pójdzie nie tak, to _jedynym_ kanałem dostępu do nich jest aplikacja w telefonie. A co jak stracisz telefon, albo coś się wysypie? Przez kilka miesięcy nie miałem do nich dostępu bo miałem problemy z autentykacją i nie mogłem tego zgłosić bo… miałem problemy z autentykacją. Poprawili to w updacie po kilku miesiącach.
Poza tym mają tam jakiś bałagan. Jak rejestrowałem konto, to kazali pokazać ID. Jak pokazałem paszport, to im było mało i chcieli dodatkowo dowód osobisty. Pokazałem. Teraz skończyła się ważność paszportu, to mnie molestowali żebym okazał nowy, mimo, że z kolei dowód wciąż mam ważny.
Nie mogę złożyć reklamacji, dopóki nie pokażę tego paszportu.
A… i z tego samego powodu nie mogę zamknąć rachunku.
Poza tym wygląda mi to, że mają jakąś manię zbierania wszelkich nadmiarowych danych na temat klientów.
Co do Revoluta, to miałem tę kartę, jako zapasową/testową przez kilka lat i doszedłem do wniosku, że mi nie pasuje. Tzn. warunki są całkiem ok. Tyle, że jak coś pójdzie nie tak, to _jedynym_ kanałem dostępu do nich jest aplikacja w telefonie. A co jak stracisz telefon, albo coś się wysypie? Przez kilka miesięcy nie miałem do nich dostępu bo miałem problemy z autentykacją i nie mogłem tego zgłosić bo… miałem problemy z autentykacją. Poprawili to w updacie po kilku miesiącach.
Poza tym mają tam jakiś bałagan. Jak rejestrowałem konto, to kazali pokazać ID. Jak pokazałem paszport, to im było mało i chcieli dodatkowo dowód osobisty. Pokazałem. Teraz skończyła się ważność paszportu, to mnie molestowali żebym okazał nowy, mimo, że z kolei dowód wciąż mam ważny.
Nie mogę złożyć reklamacji, dopóki nie pokażę tego paszportu.
A… i z tego samego powodu nie mogę zamknąć rachunku.
Poza tym wygląda mi to, że mają jakąś manię zbierania wszelkich nadmiarowych danych na temat klientów.