29-11-2010, 10:26
Yeah Tea, ale problem polega na tym, że dystrybutor Salomona na Polskę ma podpisaną umowę z Intersport, wedle której ZAWSZE staje po stronie Intersport, czyli jakiekolwiek działania z ich strony odpadają. Opisałem to w swoim pierwszym poście.
Odnośnie kwestii prawnych dotyczacych gwarancji, rękojmi czy niezgodności towaru z umową to juz inna bajka. Natomiast konsument i tak wszelkie reklamacje składa u sprzedawcy, bo to z nim zawarł umowę. Producenci butów, czy np. membrany mogą, ale nie muszą, tutaj pomóc. Zależy to tylko i wyłącznie od ich dobrej woli i chęci dbania o wizerunek marki.
Odnośnie kwestii prawnych dotyczacych gwarancji, rękojmi czy niezgodności towaru z umową to juz inna bajka. Natomiast konsument i tak wszelkie reklamacje składa u sprzedawcy, bo to z nim zawarł umowę. Producenci butów, czy np. membrany mogą, ale nie muszą, tutaj pomóc. Zależy to tylko i wyłącznie od ich dobrej woli i chęci dbania o wizerunek marki.