21-02-2021, 12:24
Jeżeli coś ,,pada" to zamki i nie z winy firmy szyjącej dane produkty a z ,,winy" producenta - statystycznie losowo któryś tam...
Dalej ,,stopery" co nie rzutuje w większym stopniu.
Nici (szwy), ta sama przyczyna (producent) i tu bywały ,,wycofania" całej partii produktów.
P.S. Serwis pogwarancyjny w Polsce jest dobry (uśredniając) , trzeba pamiętać, że niektóre firmy życzą sobie śpiwór wyprany co rzutuje na czas naprawy - nie będzie to ,,od ręki".
Dalej ,,stopery" co nie rzutuje w większym stopniu.
Nici (szwy), ta sama przyczyna (producent) i tu bywały ,,wycofania" całej partii produktów.
P.S. Serwis pogwarancyjny w Polsce jest dobry (uśredniając) , trzeba pamiętać, że niektóre firmy życzą sobie śpiwór wyprany co rzutuje na czas naprawy - nie będzie to ,,od ręki".