31-05-2010, 10:51
Mi to się wydaje, że porostu kawa zajmuje za mało miejsca na półce w hipermarkecie, wiec zastosowano'' chłyt'' marketingowy..
Ustawiając wielkie szafy z logo Tchibo a w nich, koszulki piżamki, klapki, poduszki, takie okulary do spania, co się przydają kiedy już się śpi a np. brat che pożyczyć laptopa wchodzi do pokoju i zapala światło..:)
Wszystko to, co nie jest potrzebne do życia aczkolwiek kiedy się na to dłużej patrzy, wchodząc raz po raz do sklepu.. Wydaje się wysoce przydatne..:D
-------------------------------------------
izabela
Ustawiając wielkie szafy z logo Tchibo a w nich, koszulki piżamki, klapki, poduszki, takie okulary do spania, co się przydają kiedy już się śpi a np. brat che pożyczyć laptopa wchodzi do pokoju i zapala światło..:)
Wszystko to, co nie jest potrzebne do życia aczkolwiek kiedy się na to dłużej patrzy, wchodząc raz po raz do sklepu.. Wydaje się wysoce przydatne..:D
-------------------------------------------
izabela