17-05-2009, 22:40
czasem jest też tak, że firma oferuje swoje produkty z rabatem np. 25%.
grunt to mieć ''medialne'' podstawy wyjazdu, bo jeśli sama eskapada nie będzie miała medialnego rozgłosu to reklama sponsora jest znikoma, dlatego sami sponsorzy oprócz szczegółowego planu wyjazdu często pytają się o gazety, czasopisma, portale internetowe, które zamieszczą Twoją relację.
poza tym, im bardziej nieszablonowy wyjazd, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania sponsora.
---
Edytowany: 2009-05-17 23:41:30
grunt to mieć ''medialne'' podstawy wyjazdu, bo jeśli sama eskapada nie będzie miała medialnego rozgłosu to reklama sponsora jest znikoma, dlatego sami sponsorzy oprócz szczegółowego planu wyjazdu często pytają się o gazety, czasopisma, portale internetowe, które zamieszczą Twoją relację.
poza tym, im bardziej nieszablonowy wyjazd, tym większe prawdopodobieństwo pozyskania sponsora.
---
Edytowany: 2009-05-17 23:41:30