To forum wykorzystuje pliki cookie
To forum wykorzystuje pliki cookie do przechowywania danych logowania, danych o Twojej ostatniej wizycie, pliki cookie na tym forum śledzą również tematy, które przeczytałeś. Korzystanie z forum oznacza akceptajcę ustawień plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w dowolnym momencie w swojej przeglądarce.


[Obuwie] Campus / Burma, Bormio, King, Chur, Foxy
#7
Campusy kupiłem bodajże osiem lat temu, nazwy modelu nie pamiętam (Norton, Horton czy tak jakoś). But wysoki z ichniejszą membraną Vapor vic. Używany co roku w lato na trzytygodniowych wakacjach w górach od Beskidów po Alpy (kiedyś często, a teraz sporadycznie w innych porach roku).
Wodoodporność - tylko jeden sezon (dość deszczowy) trzeba impregnować.
Oddychalność - słaba nawet bardzo, ale wynika to z zastosowania ochrony palców z twardego tworzywa, aż do sznurówek, taka sama ochrona nad piętą. Pogorszyła się zdecydowanie po impregnacji.
Cuchną niesamowicie i mimo starań moich i żony podróżują w woku foliowym.
Podeszwa - Vibram Bifida - zalety i wady podeszwy się potwierdziły.
Część materiałowa buta odkształciła się w miejscu zgięcia podeszwy, ale odziwo nic nie pękło i nie popruło się, ani nie rozkleiło się.
Jedyną zaletą (oprócz podeszwy) jest niesamowita zgodność anatomiczna buta z budową moiej nogi (żadnych uwierań, obtarć, skręceń i.t.p.)
Wygoda -10, komfort - 0.
Czas na zmiany!
Czas na zmiany
-------------------------------------------
mały

Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
[Obuwie] Campus / Burma, Bormio, King, Chur, Foxy - przez gibson - 09-03-2009, 20:16
RE:[Obuwie] Campus / Burma, Bormio, King, Chur, Foxy - przez takie buty - 05-07-2011, 07:10
RE:[Obuwie] Campus / Burma, Bormio, King, Chur, Foxy - przez mały - 05-07-2011, 08:34
RE:[Obuwie] Campus / Burma, Bormio, King, Chur, Foxy - przez użytkownik - 02-09-2011, 12:44
RE:[Obuwie] Campus / Burma, Bormio, King, Chur, Foxy - przez Mayday - 01-07-2012, 22:03
RE:[Obuwie] Campus / Burma, Bormio, King, Chur, Foxy - przez Wuja & Krysia - 20-09-2012, 12:39

Skocz do: