10-07-2005, 11:29
Na poprzedniej stronie pisałam o firmie JMP: ''Nowo zakupiona kurtka firmy JMP za bagatela 400zł przemokła mi na pierwszym deszczu''.
Oto przebieg reklamacji:
Napisałam do nich maila przedstawiając problem(przemakanie na ramionach w nowej kurtce),poprosili o przysłanie jej. Kurtke wysłałam. Czas mijał i trochę mnie denerwowało,że nie dają znaku co z tą moją reklamacją i nie reagują na moje maile. Na szczęście tym razem nerwy były przedwczesne i niepotrzebne. Po półtora tygodnia napisali,że kurtka została podklejona i że po wekendzie ją wyślą(był piontek po południu).Napisałam im,że w poniedziałek wyjeżdżam w góry i zależy mi aby do tegp czasu mieć kurtkę. Nie wiem jak oni to zrobili ale paczkę z kurtką otrzymałam już w sobotę w południe! :)
Zrobiłam test prysznicowy - kurtka już nie przemaka.
Jestem bardzo zadowolona z tego jak firma JMP załatwiła sprawę reklamacji. JMP ma nie tylko dobrej jakości produkty ale jest też solidną i uczciwą firmą,dobrze traktującą swoich klientów :)
-------------------------------------------
jakby co to sory za błędy ortograficzne
Oto przebieg reklamacji:
Napisałam do nich maila przedstawiając problem(przemakanie na ramionach w nowej kurtce),poprosili o przysłanie jej. Kurtke wysłałam. Czas mijał i trochę mnie denerwowało,że nie dają znaku co z tą moją reklamacją i nie reagują na moje maile. Na szczęście tym razem nerwy były przedwczesne i niepotrzebne. Po półtora tygodnia napisali,że kurtka została podklejona i że po wekendzie ją wyślą(był piontek po południu).Napisałam im,że w poniedziałek wyjeżdżam w góry i zależy mi aby do tegp czasu mieć kurtkę. Nie wiem jak oni to zrobili ale paczkę z kurtką otrzymałam już w sobotę w południe! :)
Zrobiłam test prysznicowy - kurtka już nie przemaka.
Jestem bardzo zadowolona z tego jak firma JMP załatwiła sprawę reklamacji. JMP ma nie tylko dobrej jakości produkty ale jest też solidną i uczciwą firmą,dobrze traktującą swoich klientów :)
-------------------------------------------
jakby co to sory za błędy ortograficzne