04-02-2014, 10:43
Parę słów o sklepie 8a.pl
Ze sklepem 8a.pl miałem i nadal mam mnóstwo problemów - jeżeli będziecie mieli pecha i kupicie wadliwy egzemplarz to z nim już zostaniecie. Sklep reklamacji nie uwzględnia, nie ma z nim kontaktu.
Moja sprawa dotyczy reklamacji butów Salewa. Zakupiłem te buty w sklepie 8a.pl, użytkowałem je łącznie przez ok. 30 dni. W środku obu butów zbiła się wyściółka butów tak, że na wysokosci palców powstało zgrubienie, które obciera praktycznie wszystkie palce. Wysłalem buty do 8a.pl i po 2 tygodniach otrzymałem odpowiedź, że wada butów mogła powstać w wyniku ich złego użytkowania lub w wyniku stosowania złych zabiegów konserwujących lub w wyniku złego dbania o nie. Nie podali przyczyny wprost, ale wymienili kilka różnych. Oceny tej dokonał pracownik sklepu, a nie rzeczoznawca, butów nie wysyłali do producenta. Nie zgodziłem się z tą reklamacją i napisałem do nich odwołania. Mija miesiąc czasu i zero odpowiedzi z ich strony. Pisałem i dzwoniłem do Salewy, aby oni naprawili buty w ramach gwarancji, ale Salewa nie czuje się stronę postępowania - ani mi ich nie sprzedali, ani nie przyjmują butów do napraw gwarancyjnych, bo to robi za nich sprzedawca czyli 8a. Tak więc zostałem z butami, które sie nie nadają do chodzenia chociaż miały miesiac czasu jak je zareklamowałem, Salwa się wypieła, 8a.pl nie odpowiada na moja korespondencję. Buty kosztowały ok. 700 zł
Po prostu pięknie.
Jestem na etapie zdobycia oceny rzeczoznawcy i z oceną jeżeli będzie dla mnie korzystna, podejme kroki prawne.
Tak więc ostrzeżenie - 8a.pl może i ma dobre ceny, ale zaoszczędzicie trochę kasy, ale w razie problemów cała ta kasa pójdzie w błoto, chyba, że pójdziecie z nimi do sądu. Ja nie odpuszcze, takie mam hobby.
Bardzo odradzam ten sklep. Lepiej kupić gdzieś drożej, ale mieć spokój.
Ze sklepem 8a.pl miałem i nadal mam mnóstwo problemów - jeżeli będziecie mieli pecha i kupicie wadliwy egzemplarz to z nim już zostaniecie. Sklep reklamacji nie uwzględnia, nie ma z nim kontaktu.
Moja sprawa dotyczy reklamacji butów Salewa. Zakupiłem te buty w sklepie 8a.pl, użytkowałem je łącznie przez ok. 30 dni. W środku obu butów zbiła się wyściółka butów tak, że na wysokosci palców powstało zgrubienie, które obciera praktycznie wszystkie palce. Wysłalem buty do 8a.pl i po 2 tygodniach otrzymałem odpowiedź, że wada butów mogła powstać w wyniku ich złego użytkowania lub w wyniku stosowania złych zabiegów konserwujących lub w wyniku złego dbania o nie. Nie podali przyczyny wprost, ale wymienili kilka różnych. Oceny tej dokonał pracownik sklepu, a nie rzeczoznawca, butów nie wysyłali do producenta. Nie zgodziłem się z tą reklamacją i napisałem do nich odwołania. Mija miesiąc czasu i zero odpowiedzi z ich strony. Pisałem i dzwoniłem do Salewy, aby oni naprawili buty w ramach gwarancji, ale Salewa nie czuje się stronę postępowania - ani mi ich nie sprzedali, ani nie przyjmują butów do napraw gwarancyjnych, bo to robi za nich sprzedawca czyli 8a. Tak więc zostałem z butami, które sie nie nadają do chodzenia chociaż miały miesiac czasu jak je zareklamowałem, Salwa się wypieła, 8a.pl nie odpowiada na moja korespondencję. Buty kosztowały ok. 700 zł
Po prostu pięknie.
Jestem na etapie zdobycia oceny rzeczoznawcy i z oceną jeżeli będzie dla mnie korzystna, podejme kroki prawne.
Tak więc ostrzeżenie - 8a.pl może i ma dobre ceny, ale zaoszczędzicie trochę kasy, ale w razie problemów cała ta kasa pójdzie w błoto, chyba, że pójdziecie z nimi do sądu. Ja nie odpuszcze, takie mam hobby.
Bardzo odradzam ten sklep. Lepiej kupić gdzieś drożej, ale mieć spokój.